  • 1. Data: 2007-08-26 17:23:14
    Temat: Wybór PKD
    Od: Maciek <e...@p...fm>

    Witam

    Planuje rozpocząć DG i mam pytanie co do wyboru PKD.
    Sprzedawał będę głównie za pośrednictwem aukcji internetowych
    czy wybór poniższych punktów z PKD bedzie prawidłowe

    52.63.A - Sprzedaż detaliczna bezpośrednia prowadzona poza siecią sklepową
    52.63.B - Sprzedaż detaliczna pozostała prowadzona poza siecią
    sklepową, gdzie indziej niesklasyfikowana

    nie znalazłem nic innego co odpowiadało by profilowi sprzedaży.

    Z góry dziękuję za pomoc

    Maciek

  • 2. Data: 2007-08-27 04:42:56
    Temat: Re: Wybór PKD
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > 52.63.A - Sprzedaż detaliczna bezpośrednia prowadzona poza siecią sklepową
    > 52.63.B - Sprzedaż detaliczna pozostała prowadzona poza siecią sklepową,
    > gdzie indziej niesklasyfikowana

    52.61.Z - Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej.

    Wg mnie to właśnie ta działalność jest główną.
    Zastanawiam się jeszcze czy nie powinieneś wpisać ze 40 innych działalności
    .... tak profilaktycznie ... nic nie kosztuje a jak spojrzysz
    perspektywicznie to później zaoszczędzisz czas i pieniądze, rozszerzając
    działalność.

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2007-08-27 14:37:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Aug 2007, fart wrote:

> [...]
    >
    > Wg mnie to właśnie ta działalność jest główną.
    > Zastanawiam się jeszcze czy nie powinieneś wpisać ze 40 innych działalności

    Tak profilaktycznie, to głównych gałęzi PKD chyba 40 nie ma :) a powodu
    żeby się rozdrabniać nie widzę.
    Za to formularz ma najczęściej ograniczenie objętościowe ;) (tak, mam
    na myśli miejsce które ma "panienka z okienka" przewidziane w programie
    którym wprowadza :))

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-08-27 15:27:51
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    [...]

> [...]
    > Za to formularz ma najczęściej ograniczenie objętościowe ;) (tak,
    > mam na myśli miejsce które ma "panienka z okienka" przewidziane

    Te, które się nie mieszczą w polu formularza można napisać na drugiej,
    pustej stronie arkusza.

  • 5. Data: 2007-08-27 18:56:44
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > Tak profilaktycznie, to głównych gałęzi PKD chyba 40 nie ma :) a powodu
    > żeby się rozdrabniać nie widzę.

    Ja nie cem gałęzi Gotfrydzie !!!!!!!
    Qde mole !!!!
    Ja chc przed zozpoczęciem działalności pomyśleć.

    MYŚLĘ !!!!!! Qde mole.

    I doszedłem do wniosku, że jeśli mam sprzedaż przez internet, to mógłbym
    również mieć sprzedaż detaliczną dla osób fizycznych w sklepach. Mogę?
    Pewnie, że mogę. Za chwilę wpadnie mi okazja sprzedawać poza sklepami.
    Mogę???? Pewnie, że mogę.

    MYŚLĘ... Czacha paruje.
    I wpadam na wspaniały pomysł leżący na ulicy.
    Do tego wszystkiego mogę sprzedawać gazety i artykuły tytoniowe.
    Każda działalność ma inny kod.
    se tak pomyślałem, że za każdym razem poszerzając działalność płacę 50 zł i
    tracę czas.
    Jak uda Misię przewidzieć kilka działalności peryspektywicznie, to nie musze
    tracić każdorazowo 50 zł i nie tracę czasu w UStatystycznym.

    > Za to formularz ma najczęściej ograniczenie objętościowe ;) (tak, mam
    > na myśli miejsce które ma "panienka z okienka" przewidziane w programie
    > którym wprowadza :))

    Nie ma ograniczeń.
    Jak na głównym formularzu RG-1 braknie miejsca to jest jeszcze formularz
    RG-RD i ile fabryka dała :)))))))))))))))))))) zmieniamy tylko kartki na
    nowe :)))).

    Co do ewidencji działalności gospodarczej to tutaj również nie ma ograniczeń
    co do ilości pozycji działalności.
    Widziałem już zgłoszenia osób fizycznych na 200 działalności (kodów) i
    przechodziło.

    pozdrawiam
    fart

  • 6. Data: 2007-08-27 20:37:11
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    fart w <news:fav6rb$bov$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Widziałem już zgłoszenia osób fizycznych na 200 działalności (kodów) i
    > przechodziło.

    I nagle, po powiedzmy 10 miesiącach, okaże się, że z urzędu skreślono 199...
    Tak sobie gdybam ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2007-08-27 23:43:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Aug 2007, Piotr Dembiński wrote:

    > Te, które się nie mieszczą w polu formularza można napisać na drugiej,
    > pustej stronie arkusza.

    Wiesz, mi się ta sztuka kiedyś, dawno temu, udała.
    Ale panienka z okienka ostrzegła mnie, że jej zostały coś cztery znaki
    zapasu w polu które *ona* wklepuje do kompa :>, i to miałem na myśli!

    Po wprowadzeniu zmian wziąłem i streściłem - ujmując kody PKD z "dużych
    grup". Nie ma powodu żeby wpisywać pełne kody szczegółowe.

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2007-08-27 23:48:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Aug 2007, fart wrote:

> [...]
    > Jak uda Misię przewidzieć kilka działalności peryspektywicznie, to nie musze
    > tracić każdorazowo 50 zł i nie tracę czasu w UStatystycznym.

    A mi chodzi o to, żeby zamiast rozdrabniać się na kody xx.vv.yy.uu.Z
    (w ilości 20 na każdą sztukę na pozycji "xx") ujmować solidnie
    i z grubsza xx.

    > Nie ma ograniczeń.
    > Jak na głównym formularzu RG-1 braknie miejsca

    Nienienie!
    Patrz sąsiedni post - ktoś to do kompa musi wprowadzić ;)

    > Co do ewidencji działalności gospodarczej to tutaj również nie ma ograniczeń
    > co do ilości pozycji działalności.

    Właśnie u mnie byłem blisko. Nie wiem czy od tego czasu program zmienili
    :), ale ja na pewno "streściłem" listę kodów.

    > Widziałem już zgłoszenia osób fizycznych na 200 działalności (kodów)
    > i przechodziło.

    A co za przeszkoda, żeby wpisać mniej a "grubszych", podając początki
    grup tam gdzie ma się przeważającą ilość spośród istniejących podgrup?

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2007-08-28 04:11:54
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > I nagle, po powiedzmy 10 miesiącach, okaże się, że z urzędu skreślono
    > 199...
    > Tak sobie gdybam ;)

    Nic się nie dzieje.
    Po pierwsze już w 2008 r. będzie taka sytuacja, że zmienia kody .... chyba
    wszystkich działalności ...
    Jest na stronach urzędu statystycznego nowa klasyfikacja :))))

    Niech zmieniają.

    Mnie nic do tego.
    Jak zmieniają to niech zmieniają wszystko.
    Tak już raz było :)))

    pozdrawiam
    fart

  • 10. Data: 2007-08-28 04:18:23
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > A mi chodzi o to, żeby zamiast rozdrabniać się na kody xx.vv.yy.uu.Z
    > (w ilości 20 na każdą sztukę na pozycji "xx") ujmować solidnie
    > i z grubsza xx.

    Tu nie pamięta, . Wyjasniam poniżej

    > Właśnie u mnie byłem blisko. Nie wiem czy od tego czasu program zmienili
    > :), ale ja na pewno "streściłem" listę kodów.

    Program już umożliwia, przynajmniej u nas na wpisywanie dowodlen liczby
    kodów działalności.

    > A co za przeszkoda, żeby wpisać mniej a "grubszych", podając początki
    > grup tam gdzie ma się przeważającą ilość spośród istniejących podgrup?

    I tu nie pamiętam, ale coś kiedyś z tym miałem, że pociąłem się z
    urzędnikiem.
    Nie pamiętam tylko, czy chodziło o kod zawodu czy kod działalności
    gospodarczej.

    A jak Ci nie wejdą w inne formularze kody działalności i będą morde darli
    urzędnik, że im formularza nie przyjmuje to czoooo ???

    pozdrawiam
    fart