    From: "Paweł" <p...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Wyrzucanie" nieuczciwych lokatorow z mieszkania :(
    Date: Fri, 18 Jan 2002 00:01:54 +0100

    Witam

    > W akcie notarialnym nie ma wzmianki o poddaniu się rygorowi gzekucji
    > opuszczenia mieszkania, zatem rozumiem pozostaje droga sądowa.

    Tak. Zanim pójdziesz do komornika musisz pójść do sądu. Albo wystawić babę
    za drzwi i zmienić zamki. Co w ostatnich czasach przy opieszałości sądów i
    komorników staje się częstą praktyką. Ja bym tak zrobił i nie liczył na
    opieszały sąd bo może ją obiąć okres ochronny czyli następna zima.

    Nawiasem mówiąc,
    > kobieta odgraża się że zrobi jakieś zastrzeżenie w księdze wieczystej.

    Nie ma takiej możliwości bo niby na jakiej podstawie ?
    Zajmuje ona lokal bez podstawy prawnej więc można ją eksmitować.
    Właściciel mieszkania może żądać odszkodowania za bezprawne zajmowanie
    lokalu.

    Pozdrawiam
    Paweł Puch