  • 41. Data: 2012-01-26 00:13:31
    Temat: Re: Wyrok nakazowy za zdjęcie z fotoradaru
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    news:jfq48f$4po$2@inews.gazeta.pl...
    > Ale spoko niedlugo go zreformuja. Bedziesz musial prowadzic ewidencje
    > wypozyczen przy pomocy zapewnie modulu fiskalnego, a kazde niewpisanie
    > bedzie moglo byc kontrolowane przez odpowiednio uzbrojone sluzby a
    > odpowiedzialnosc bedzie zbiorowa.

    Osoba która wypożycza powinna też podatek zapłacić, bo to jest jakiś zysk
    dla niej, może pojeździć za cenę paliwa, a w wypożyczalni by musiała
    zabulić...

    Przemek

  • 42. Data: 2012-01-26 03:55:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/25/2012 6:13 PM, Przemek Lipski wrote:
> [...]
    >
    > Osoba która wypożycza powinna też podatek zapłacić, bo to jest jakiś zysk
    > dla niej, może pojeździć za cenę paliwa, a w wypożyczalni by musiała

    A sądzisz, że w tej chwili tak nie jest?

  • 43. Data: 2012-01-26 09:32:56
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Robert Tomasik wrote:

    > No bo tak to zostało urządzenie, że taką mają rolę. Niewiele
    > osiągniesz.

    Już mają z tym problemy, bada ich NIK.
    moon

  • 44. Data: 2012-01-26 10:37:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-26 01:13:31 +0100, "Przemek Lipski" <p...@i...pl> said:

    > Osoba która wypożycza powinna też podatek zapłacić, bo to jest jakiś zysk
    > dla niej,

    Dlatego samochodu się użycza, a nie pożycza.
    :)

    --
    Bydlę

  • 45. Data: 2012-01-26 10:37:43
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-25 21:58:31 +0100, 'Tom N'
    <n...@2...dyndns.org.invalid> said:

    > Ale o to pytają w przysyłanych formularzach /straszniki/

    Zadają trzy pytania i dają też możliwość napisania prawdy.

    --
    Bydlę

  • 46. Data: 2012-01-28 00:43:14
    Od: "Azotox Moon" <p...@y...com>

    Borys Pogoreło wrote:

    > Nie masz przypadkiem na myśli znaku z tabliczką "na odcinku ... m"?
    > Bo on pełni wówczas nieco inną rolę.

    Są konkretne przepisy regulujące ustawienie tablic ostrzegających o radarach
    stacjonarnych.
    Jeden facet napisał do gazety o tych "odchyleniach" w Kobylnicy i oni
    powiedzieli, że "sorka" i że je przemontują w połowie sierpnia 2011 na
    prawidłowe pozycje. Sami przyznają, że ustawili je niezgodnie z prawem, lecz
    ściągają od ludzi haracze.

    moon