  • 11. Data: 2004-04-08 18:49:03
    Temat: Re: Wyrok nakazowy???
    Od: michał<m...@w...pl>

    > kara ograniczenia wolności polega zwykle właśnie na pracach
    społecznych

    > KG

    czyli mam w sądzie na rozprwie poproscić o zamiane grzywny na karę
    ograniczenia wolności??
    a orintuje się na co moga mi zamienic to 550zł ?
    pozdr

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2004-04-08 19:00:06
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > czyli mam w sądzie na rozprwie poproscić o zamiane grzywny na karę
    > ograniczenia wolności??
    > a orintuje się na co moga mi zamienic to 550zł ?
    > pozdr

    nie.... jesli wniesiesz sprzeciw /7 dni/ to sprawa bedzie sie toczyc od
    poczatku w normalnym trybie

  • 13. Data: 2004-04-08 21:32:53
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "bart" <o...@W...pl> napisał w wiadomości

    > mnie zlapali w sluzbowym samochodzie a mialem 1,11 mg/dm3 tak wiec sporo
    > :( nie pilem ale bylem mocno skacowany po 2ch dniach picia swiatecznego a
    > musialem prace wykonac ktora wykonywalem samochodem. Rozprawe mialem
    > normalna przed sadem i wyjasnilem nawet to ze zostalem wystawiony
    (kolezanka
    > wrrr z pracy kazala mi podjechac w jedno miejsce a jej maz pracowal w
    > drogowce wiec mieli cynk ze jestem troche lewy i juz na mnie czekali niby
    > zwykla kontrola ale niech pan dmuchnie...)

    Ta koleżanka mogła Ci wydać polecenie?
    Czy odpowiadała za podżeganie do przestępstwa?
    Jeśli nie, a pałasz żądzą zemsty - złóż zawiadomienie
    o popełnionym przez nią przestępstwie.

  • 14. Data: 2004-04-10 17:05:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "michał" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > no to rzeczywiście szczęśliwe zakończenie

    Jak dla kogo.
    Jak Ci taki spitus rozjedzie kogoś bliskiego to napiszesz inaczej.

    --
    Pozdr
    Leszek