  • 1. Data: 2004-04-08 15:05:27
    Temat: kasacja pojazdu - co wtedy?
    Od: "Krzysztof 'Smuggi' Cyliński" <s...@k...cie.gov.pl>

    Dzień dobry Państwu.
    Pierwszy raz na grupie, mam taki problem mialem wypadek 06.04.04 Pan z Opla
    Combo wjechal mi w tyl pojazdu (mial napisane dialog, wiec pewnie samochod
    sluzbowy) w wyniku uderzenia w tyl, uderzylem tez vw golfa stojacego przede
    mna na skrzyzowaniu - tu sa fotki z wypadku ->
    http://big.mac.edu.pl/~smuggi/crashed/.
    Pan likwidator z PZU, uznał kasacje pojazdu.
    W zwiazku z tym mam 2 pytania:
    1. jakie odszkodowanie dostane z PZU? (jaka wysokosc wartosci pojazdu)
    2. co z autem? czy zostanie mi zwrocony dowod rejestracyjny po naprawie
    auta?

  • 2. Data: 2004-04-08 17:13:34
    Temat: Re: kasacja pojazdu - co wtedy?
    Od: "Marcin Osiński" <m...@m...waw.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'Smuggi' Cyliński" <s...@k...cie.gov.pl> napisał
    w wiadomości news:c53p5q$ppt$1@elblag.elb.vectranet.pl...
    > http://big.mac.edu.pl/~smuggi/crashed/.
    > Pan likwidator z PZU, uznał kasacje pojazdu.
    > W zwiazku z tym mam 2 pytania:

    Miałem niedawno podobną sytuację tyle że wartośc samochód uczestniczących
    tak z 10 razy niższa ;-) Ale skutki podobne.

    > 1. jakie odszkodowanie dostane z PZU? (jaka wysokosc wartosci pojazdu)
    Zaproponują zapewne w wysokości wartości pojazdu (na jakiej podstawie
    wyceniają nie wiem ale raczej zawyżone są te wyceni niż zaniżone ;-)
    pomniejszoną o wartość tego co zostało wg nich nieuszkodzone. Skoro orzekli
    nieopłacalnośc ekonomiczna naprawy to zapewne jakieś 10 - 20% odejmą.

    > 2. co z autem? czy zostanie mi zwrocony dowod rejestracyjny po naprawie
    > auta?
    Jeśli pomyślnie przejdzie badanie powypadkowe (nie każda stacja może takie
    wykonywać) to dowód powinni oddać. Dużo jeszcze zależy od tego co policja
    wpisała jako powód zatrzymania dowodu.

    ________________
    [ Marcin Osiński m...@m...waw.pl GSM: 501-949-589 GG:81592 ]
    [ Webdesign, serwis komputerowy, kompleksowa obsługa informatyczna ]
    [ -- http://www.mmnet.waw.pl -- || -- http://komputerowy.com.pl -- ]

  • 3. Data: 2004-04-08 22:32:59
    Od: "Krzysztof 'Smuggi' Cyliński" <s...@k...cie.gov.pl>

    Użytkownik "Marcin Osiński" <m...@m...waw.pl> napisał w wiadomości
    [cut]
> [...]
    > wykonywać) to dowód powinni oddać. Dużo jeszcze zależy od tego co policja

    [cut]
    Policja wydala mi zastepczy (tymczasowy) dowod rej i wpisala jako powod
    zatrzymania dowodu "uszkodzenie pokolizyjne"
    Pozdrawiam
    Krzysztof Cyliński

  • 4. Data: 2004-04-09 08:10:14
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Krzysztof 'Smuggi' Cyliński wrote:

> [...]
    > Policja wydala mi zastepczy (tymczasowy) dowod rej i wpisala jako powod
    > zatrzymania dowodu "uszkodzenie pokolizyjne"

    Zwykle lepiej w takim przypadku wziac odszkodowanie i kupic nowszy pojazd..

    Boguslaw