  • 1. Data: 2004-04-08 13:58:15
    Temat: Przekret spoldzielni?
    Od: "YOK" <r...@o...pl>

    Proszę o pomoc w ustaleniu, na jakiej podstawie (prawnej) następuje
    rozliczenie inwestycji przy zakupie mieszkania od spółdzielni
    mieszkaniowej. W ubieglym roku nabylam od spółdzielni mieszkaniowej mieszkanie
    w nowo wybudowanej plombie. W planach budowlanych
    mialo byc o kilka m2 wiecej niz jest w rzeczywistosci.(zewnetrzna firma zrobila
    obmiar mieszkan w bloku),. Jednak w umowie wpisano planowany metraz i za tyle
    m2 zaplacilam. Po roku rozliczono inwestycje ale nie zwrocono mi pieniedzy za
    dodatkowe metry, ktore mialy byc a ktorych nie ma. Jak odzyskac pieniadze ze
    spoldzielni? Czy place za zaplanowane metry czy za rzeczywisty obmiar ??

  • 2. Data: 2004-04-08 16:33:50
    Temat: Re: Przekret spoldzielni?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "YOK" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    Ja bym złożył zawiadomienie o oszustwie polegającym na tym, że wprowadzono
    Cię w błąd co do właściwej wielkości mieszkania i w wyniku tego poniosłeś
    stratę. Podejrzewam, że zarząd dość szybko będzie chciał to rozwiązać, ale
    nawet jeśli nie, to i tak wyrok sądu karnego jest wiążący dla cywilnego,
    nawet jeśli w postępowaniu adhezyjny to nie przejdzie.