  • 1. Data: 2004-04-08 14:31:06
    Temat: [OT]? Rozlicznie portalu
    Od: "Tumor Mozgowicz" <r...@o...pl>

    Witam,

    Tu www.erykalgo.com, mieści się strona domowa książki "Nowy gracz". Ma
    do niej prowadzić link z portalu o2.pl, na którym zostanie umieszczony baner
    reklamowy. Baner pojawia się w systemie rotacyjnym i jest zakontraktowany na
    300.000 tysięcy odsłon, ale umowa nie specyfikuje w jaki sposób wykonawca
    (o2) będzie mierzył tę liczbę. Jak w takiej sytuacji stwierdzić wykonanie
    zlecenia? Czy Portal ma obowiązek dostarczyć jakieś dowody na to, że
    wywiązał się z umowy na przykład w postaci hasła do niezależnych statystyk
    pomiarowych? Jak to inaczej można wyegzekwować, jeśli w ogóle.

    --
    Pozdrawiam,
    Tumor Mózgowicz;

    P.S. Jeśli pytanie jest OT, to proszę o wybaczenie. Wysłałem również post na
    p.c.www.n-s, bo temat jest z pogranicza.

  • 2. Data: 2004-04-08 16:28:25
    Temat: Re: [OT]? Rozlicznie portalu
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Użytkownik "Tumor Mozgowicz" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy Portal ma obowiązek dostarczyć jakieś dowody na to, że
    > wywiązał się z umowy na przykład w postaci hasła do niezależnych statystyk
    > pomiarowych? Jak to inaczej można wyegzekwować, jeśli w ogóle.

    Moze wystarczy poprosic o wglad do statystyk bannera, ktore napewno sa.

  • 3. Data: 2004-04-09 06:50:27
    Od: "Tumor Mozgowicz" <r...@o...pl>

    Poprosić to można zawsze, ale co będzie jeśli odmówią. W tym konkretnym
    przypadku wykonanie dzieła wcale nie jest takie oczywiste. Czy z ogólnych
    przepisów wynika, że wykonwaca _musi_ przedstawić jakiś dowód wykonanego
    zlecenia, nawet jeśli w umowie nie jest to wyspecyfikowane.

  • 4. Data: 2004-04-09 06:56:01
    Temat: Re: [OT]? Rozlicznie portalu - suplement.
    Od: "Tumor Mozgowicz" <r...@o...pl>

    Zapomniałem jeszcze dodać, że na stronie do której prowadzi baner, znajdują
    się statystyki i wynika z nich, że liczba wejść ze strony o2 jest
    wielokrotnie mniejsza niż szacowana przy przyjętych założeniach. Czy w
    takiej sytuacji Portal powinien jakoś dowieść wykonania zlecenia?