    From: "Adimas" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę "mailem"
    Date: 6 Jun 2006 03:14:10 -0700

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Chwilowo, to nie bardzo jest od czego się nawet odwoływać. Ja bym to
    > potraktował jako niesmaczny żart i pracował dalej czekając na
    > doręczenie wypowiedzenia. W chwili odręcznie wpisał na potwierdzeniu
    > datę otrzymania i dopiero wówczas się zastanawiał co z tym fantem
    > zrobić.

    Właśnie żona była na rozmowie i sporządzają nowe wypowiedzenie.
    Ciekaw jestem jaki powód tym razem napiszą. Proszę jeszcze o jedną
    radę. Co w takiej sytuacji z tym poprzednim wypowiedzeniem? Czy traci
    ono swoją ważność? Czy może być dowodem w przyszłej sprawie?
    Jakby nowy dokument będzie teraz prawomocny, ponieważ jest wystawiony
    zgodnie z wymogami prawa (mam tu na myśli paperową wersję).
    Moje drugie pytanie, w obecnych czasach kobietom bardzo często zdarza
    się poronienie. Czy oznacza to, że pracodawca po każdym takim
    incydencie może tak po prostu wyrzucić pracownicę, poniewać nie
    chroni jej już prawo (art. 177 k.p., czyli ochrona kobiet w czasie
    ciąży)? Czy pracodawca wiedząc, że kobieta stara się o dziecko,
    może ją bez żadnych konsekwencji zwolnić? Mnie się to po prostu w
    głowie nie mieści.

    <j...@n...pl> pisze:
    > Nie wiemy, czy dokument był uwierzytelniony (podpis elektroniczny,
    > certyfikat) i mam wątpliwości czy nawet wtedy spełniłby wymóg zacytowanego
    > artykułu.

    mail nie był ani podpisany ani zaszyfrowany i był wysłany z serwera
    będącego własnością firmy i zarządzanego przez lokalnego
    administratora