  • Data: 2006-06-06 18:49:46
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę "mailem"
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e63rtq$ebq$3@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Czemu ja rozmawiam z nieukami?
    Po prostu jesteś żałośnie zakompleksiony, potrzebujesz (być może nie do
    końca świadomie) czegoś co pozwoli ci nawet w tak iluzoryczny sposób
    podbudować pokrzywione ego. Współczuję ci, ale bez przesady, bo twoja
    megalomania jest juz męcząca. Masz coś do powiedzenia z konkretnym
    uzasadnieniem, to pisz, a nie - to spadaj leczyć kompleksy gdzie indziej.

    > Może przeczytaj sobie kodeks pracy,
    > najpierw.
    Zrób to samo. Jak trzeba to 2 razy.

    > Tutaj akurat źle zrozumiałem. Zrozumiałem że telefonicznie ją
    > powiadomiono o wypowiedzeniu, a potem odczytała maila.
    A może mam ci napisać, że jesteś nierozgarnięty i powinieneś wolniej czytać
    posty? Należałoby ci się.

    Jotte