  • 1. Data: 2007-03-16 15:49:04
    Temat: Wypowiedzenie umowy o pracę.
    Od: "uid" <u...@g...pl>

    Wypowiedzenie umowy o pracę na czas nieokreślony. Chcę jednocześnie skrócić
    okres wypowiedzenia. Prośbę o zmniejszenie (moich trzech miesięcy), składam na
    osobnym piśmie czy mogę to zawrzeć w samym wypowiedzeniu? Są jakieś ustalone
    reguły/zwyczaje?

    P.S.
    Odpada temat "za porozumieniem stron".

  • 2. Data: 2007-03-16 18:15:07
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę.
    Od: "Wedan" <w...@o...pl>

> [...]
    składam na
    > osobnym piśmie czy mogę to zawrzeć w samym wypowiedzeniu? Są jakieś

    Skrócenie okresu wypowiedzenia to już jest porozumienie obu stron.
    Jednostronne wypowiedzenie może być na warunkach ustawowych, bądź wskazanych
    w umowie o pracę np. umowa na czas określony powyżej 6ciu miesięcy powinna
    zawierać okres wypowiedzenia 14 dni.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2007-03-16 19:11:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:etemo7$2c5$1@atlantis.news.tpi.pl Wedan <w...@o...pl>
    pisze:

    > Skrócenie okresu wypowiedzenia to już jest porozumienie obu stron.
    Nieprawda, wypowiedzenie odbywa się na normalnych zasadach. PO jego
    dokonaniu strony mogą uzgodnić wczesniejszy termin rozwiązania umowy co w
    żaden sposób nie wpływa na tryb rozwiązania umowy.
    Najpierw wiedza, potem rady.

    > Jednostronne wypowiedzenie może być na warunkach ustawowych, bądź
    > wskazanych w umowie o pracę np. umowa na czas określony powyżej 6ciu
    > miesięcy powinna zawierać okres wypowiedzenia 14 dni.
    Nieprawda, wprowadzasz ludzi w błąd. Wcale nie powinna tylko - może, jesli
    strony taką możliwość dopuszczą.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-03-16 19:12:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:etee9g$g12$1@inews.gazeta.pl uid <u...@g...pl>
    pisze:

> [...]
    > miesięcy), składam na osobnym piśmie czy mogę to zawrzeć w samym
    > wypowiedzeniu? Są jakieś ustalone reguły/zwyczaje?
    Art. 36 KP, w szczególności §6.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-03-16 20:27:09
    Od: "Rafał Szkodziński" <u...@g...pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > W wiadomości news:etee9g$g12$1@inews.gazeta.pl uid <u...@g...pl>

    > Art. 36 KP, w szczególności §6.

    Potwierdzam. Jest on mi znany. Intencją mojego pytania była
    bardziej "kwestia techniczna". Czy składam wypowiedzenie, a następnie osobne
    pismo z prośbą o skrócenie przedmiotowej sprawy czy mogę ująć to w jednym
    piśmie.

  • 6. Data: 2007-03-16 21:18:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eteuis$dg6$1@inews.gazeta.pl Rafał Szkodziński
    <u...@g...pl> pisze:

    > Intencją mojego pytania była
    > bardziej "kwestia techniczna". Czy składam wypowiedzenie, a następnie
    > osobne pismo z prośbą o skrócenie przedmiotowej sprawy czy mogę ująć to
    > w jednym piśmie.
    Wg mnie lepiej osobno. Dokument z wypowiedzeniem ma swój tryb i bieg,
    dokument z propozycją skrócenia okresu wypowiedzenia działa swoim trybem.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2007-03-16 22:03:45
    Od: "Rafał Szkodziński" <u...@g...pl>

> [...]

    > Wg mnie lepiej osobno. Dokument z wypowiedzeniem ma swój tryb i bieg,
    > dokument z propozycją skrócenia okresu wypowiedzenia działa swoim trybem.

    I moim zdaniem tak będzie poprawniej. Zadałem to pytanie z uwagi na sugestie
    od szefostwa, abym złożył to na jednym dokumencie (co rodziło moje
    wątpliwości).

    Tnx.

  • 8. Data: 2007-03-17 06:55:21
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    >W wiadomości news:etemo7$2c5$1@atlantis.news.tpi.pl Wedan <w...@o...pl>

    > Nieprawda, wypowiedzenie odbywa się na normalnych zasadach. PO jego
    > dokonaniu strony mogą uzgodnić wczesniejszy termin rozwiązania umowy

    I to jest właśnie porozumienie stron. Więc sam robisz z mózgu wodę.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 9. Data: 2007-03-17 07:07:46
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    > wiadomości news:eteq7k$q8q$1@news.dialog.net.pl...

    > I to jest właśnie porozumienie stron. Więc sam robisz z mózgu wodę.

    Jest to praktyczne porozumienie stron, bo strony wspólnie muszą się
    porozumieć, ale na świadectwie pracy będzie wpisane "za wypowiedzeniem".

    L.

  • 10. Data: 2007-03-17 08:40:31
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 17 Mar 2007 07:55:21 +0100, SQLwysyn napisał(a):

    > I to jest właśnie porozumienie stron. Więc sam robisz z mózgu wodę.

    Oczywiście, że nie. Porozumienie to porozumienie, a skrócenie okresu
    wypowiedzenia to zupełnie inny przepis kp.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    FAJNY ==> http://olgierd.bblog.pl/wpis,konkurs;literacki;;-,31