  • 1. Data: 2007-03-16 15:29:05
    Temat: Zarządca Wspólnoty?
    Od: "Sławek" <m...@o...vline.net.pl>

    Gdzie można zgłosić fakt nieposiadania przez zarządcę uprawnień? Facet
    wszedł w skład zarządu (nie jest mieszkańcem wspólnoty) i większości to nie
    przeszkadza, a raczej wisi. Mnie niestety nie jest to obojętne

  • 2. Data: 2007-03-17 12:49:56
    Temat: Re: Zarządca Wspólnoty?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

> [...]
    nie
    > przeszkadza, a raczej wisi. Mnie niestety nie jest to obojętne

    W skład zarządu może wejść bez uprawnień, natomiast nie może być
    zarządcą/administratorem. Jest różnica pomiędzy zarządem, a zarządcą. Na
    członka zarządu możecie sobie na walnym wybrać kogokolwiek. Tak wybrany
    zarząd wybiera firmę, która będzie się zajmowała
    zarządzaniem/administrowaniem i ci muszą mieć uprawnienia.

    Jeśli większości to nie przeszkadza, to musisz przed następnym walnym złożyć
    wniosek uchwały o odwołanie człowieka. Na samym walnym umieć uzasadnić,
    dlaczego Ci to przeszkadza. Najlepiej przy okazaji zgłosić lepszego
    kandydata. Jesli nie przekonasz większości, to trudno.

    --
    Lukasz

  • 3. Data: 2007-03-17 13:19:54
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Sławek" <m...@o...vline.net.pl> napisał w
    wiadomości news:eted42$c2d$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Facet wszedł w skład zarządu (nie jest mieszkańcem wspólnoty) i
    > większości to nie przeszkadza, a raczej wisi. Mnie niestety nie

    Hahaha, no nie wiem gdzie.... Do Radia Maryja? Wiesz, na przykład
    ja jestem członkiem zarządów 4 wspólnot, w żadnej z nich nie
    jestem mieszkańcem, nie mam żadnych jak to nazwałeś "uprawnień" i
    co? Otóż po prostu nie trzeba ich mieć, aby być członkiem zarządu
    jako osoba fizyczna.

    marekz