  • 1. Data: 2003-10-21 12:10:41
    Temat: Wypowiedzenie umowy
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Witam
    Kiedys juz sie o to pytalem.
    Czy w trakcie wypowiedzenia umowy o swiadczenie uslugi obie strony musza
    spelniac ta umowe ? czyli czy tepsa musi dostarczac mi internet a ja za
    niego placic ?
    W momencie kiedy dostarcza internet to rozumiem ... ale co jesli wylaczyli
    mi SDI zeby podlaczyc neostrade ...
    Wlasnie siedze przed rachunkiem w ktorym mam do zaplacenia abonament za
    pazdziernik a SDI niemam juz od 15 wrzesnia ...
    Pojde sie jutro wyklocac, ale chcialbym poznac opinie osob zorientowanych w
    temacie ...

    Pozdrawiam Flashi

  • 2. Data: 2003-10-21 12:11:38
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    I jeszcze jedno ...
    W umowie o SDI mam zapis ze istnieje okres wypowiedzenia 30 dni ...