  • 1. Data: 2010-08-31 16:08:11
    Temat: Wypowiedzenie OC droga elektorniczna
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Witam

    Konsultant LibertyDirect zasugerowal zlozenie wypowiedzenia umowy OC
    droga elektorniczna poprzez przeslanie skanu podpisanego wypowiedzenia.

    Czy tak forma wypowiedzenia jest skuteczna i mail potwierdzajacy
    przeczytanie mojej wiadomosci moze byc dowodem w sadzie w razie
    przyszlych niejasnosci ?

    dzieki
    Lukasz

  • 2. Data: 2010-08-31 16:58:48
    Temat: Re: Wypowiedzenie OC droga elektorniczna
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    lukasz <a...@n...spam.o2.pl> wrote:

    > Konsultant LibertyDirect zasugerowal zlozenie wypowiedzenia umowy OC
    > droga elektorniczna poprzez przeslanie skanu podpisanego wypowiedzenia.

    Taką samą drogę zaproponował konsultant breubezpieczenia.pl (Benefia).

    a.

  • 3. Data: 2010-08-31 18:07:52
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    Wemif pisze:

    > Taką samą drogę zaproponował konsultant breubezpieczenia.pl (Benefia).
    >
    > a.

    Skan tak - fax nie. Na moje pytanie dlaczego, odpowiedzili mi ze na
    skanie widać oryginalny podpis a na faxie tak samo jak xero.
    Wyslalem skan a pocztą dostałem oryginał.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 4. Data: 2010-09-01 17:46:07
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    news-gazeta pisze:
    > Skan tak - fax nie. Na moje pytanie dlaczego, odpowiedzili mi ze na
    > skanie widać oryginalny podpis a na faxie tak samo jak xero.
    > Wyslalem skan a pocztą dostałem oryginał.
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    ciekawe czym rozni sie skan czarnobialy od faxu ;-)

    na razie zero odpowiedzi na maila z tekstem typu "prosze o potiwerdzenie
    ze taka forma wypowiedzenia [email] jest zgodna z obowiazujacymi
    regulaminami w Panstwa firmie, a zarazem skuteczna" wiec dla pewnosci PP
    i polecony za potw. odbioru

    pozdrawiam