  • 1. Data: 2010-08-31 17:15:05
    Temat: Potwierdzanie za zgodność z oryginałem - dyrektor szkoły
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    jaką pieczęcią (urzędową - czyli okrągłą, nagłówkową, imienną) dyrektor
    szkoły potwierdza dokumenty za zgodność z oryginałem nauczycielowi
    ubiegającemu się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego?

    Piotrek

  • 2. Data: 2010-08-31 22:52:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c7d389b$0$20997$65785112@news.neostrada.pl Piter S.

    > jaką pieczęcią (urzędową - czyli okrągłą, nagłówkową, imienną) dyrektor
    > szkoły potwierdza dokumenty za zgodność z oryginałem nauczycielowi
    > ubiegającemu się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego?
    Pieczęcią szkoły (placówki).

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2010-09-01 05:26:33
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    >W wiadomości news:4c7d389b$0$20997$65785112@news.neostrada.pl Piter S.

    > Pieczęcią szkoły (placówki).
    >
    > --
    > Jotte

    No tak, tylko którą?
    Szkoły mają dwa rodzaje pieczęci:
    1) urzędową (metalowa, okrągła, wyrabiana w mennicy),
    2) podłużna.
    Której używać?
    Bo przedszkola nie mają urzędowej i używają prostokątnej. A szkoły?

    --
    Piotrek

  • 4. Data: 2010-09-01 19:50:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c7de40b$0$27046$65785112@news.neostrada.pl Piter S.

> [...]
    > 2) podłużna.
    > Której używać?
    > Bo przedszkola nie mają urzędowej i używają prostokątnej. A szkoły?
    A teraz to mi ćwieka zabiłeś.
    Chciałem przejrzeć swoje dokumenty awansowe sprzed lat, ale nie mogę ich
    znaleźć. Ta okrągła to raczej na świadectwa dyplomy itp. (dokumenty o
    znaczeniu co najmniej krajowym), a do poświadczenia za zgodność prostokątna
    powinna wystarczać, to wewnątrzresortowa sprawa.
    Nie dam sobie jednak niczego za to uciąć.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2010-09-03 16:59:10
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał

    Dyskusja na pl.soc.prawo:

    > No tak, tylko którą?
    > Szkoły mają dwa rodzaje pieczęci:
    > 1) urzędową (metalowa, okrągła, wyrabiana w mennicy),
    > 2) podłużna.
    > Której używać?

    Budżetówka to jednak fantastyczny świat. Na codzień zmagają się tam
    z niesamowitymi problemami. Wynalezienie panaceum czy silnika na wodę
    to byłby przy tym pikuś.