  • 11. Data: 2005-07-06 20:26:51
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > odwojue sie do paragrafu 1 artykułu 25.

    Nie wiem jakim tekstem ustawy dysponujesz ale art 25 kp ma tylko dwa
    paragrafy i umow na zastepstwo dotyczy par 1 zdanie drugie tego artykulu.
    Art 33(1) kp odnosi sie wlasnie do art 25 par 1 zdanie 2 i dotyczy okresu
    wypowiedzenia umow na zastepstwo. Jest wiec dokladnie tak jak napisalem.
    Czytaj uwazniej ustawy.

    Dan.

  • 12. Data: 2005-07-07 08:57:27
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "dan" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > wypowiedzenia umow na zastepstwo. Jest wiec dokladnie tak jak napisalem.

    Przeczytałam uważnie wielokrotnie nim napisałam i tak jak podałam jest
    napisane.
    O tym co Ty piszesz jest w art 25 ze znaczkiem jeden paragraf 3 punkt 1.
    Natomiast art. 33 wyrażnie mówi o art. 25 paragraf1.
    Być może, że jest błąd w moim kodeksie, który kupiłam wraz z "gazetą
    prawną".

  • 13. Data: 2005-07-07 09:02:14
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

> [...]
    > wypowiedzenia umow na zastepstwo. Jest wiec dokladnie tak jak napisalem.

    Być może w moim kodeksie, który kupiłam wraz z GP jest błąd, bo wyrażnie
    art 33 odsyła do art. 33 paragraf 1,a to o czym Ty piszesz jest w art. 25 ze
    znaczkiem jeden parag.3.
    Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie
    Maria

  • 14. Data: 2005-07-07 11:23:42
    Temat: Odp: Wypowiedzenie
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

> [...]
    wyrażnie
    > art 33 odsyła do art. 33 paragraf 1,a to o czym Ty piszesz jest w art. 25

    Masz tekst z bledami. Po pierwsze art 33 nie odsyla do art 33 par 1 , a to o
    czym ja pisze jest w art 25 par 1 (a nie w art 25 ze znaczkiem 1 par 3)

    Ponizej prawidlowe brzmienie tych przepisow.

    Art. 33. Przy zawieraniu umowy o pracę na czas określony, dłuższy niż 6
    miesięcy, strony mogą przewidzieć dopuszczalność wcześniejszego rozwiązania
    tej umowy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Art. 33 (1) Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas określony w
    okolicznościach, o których mowa w art. 25 § 1 zdanie drugie, wynosi 3 dni
    robocze.

    Art. 25. § 1 Umowę o pracę zawiera się na czas nie określony, na czas
    określony lub na czas wykonania określonej pracy. Jeżeli zachodzi
    konieczność zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej
    nieobecności w pracy, pracodawca może w tym celu zatrudnić innego pracownika
    na podstawie umowy o pracę na czas określony, obejmujący czas tej
    nieobecności.

    Dan.