  • 1. Data: 2007-05-17 17:43:27
    Temat: Wypłata kasy z OFE ?
    Od: "c97" <n...@d...spamu.pl>

    Witam,

    no więc pytanie może się wydać głupie ale czy da się wyjąć kasę z OFE (tego
    obowiązkowego, 3 filar czy jakos tak) ? Pracuje od 8 lat i uzbierala sie tam
    jakas sumka i czy jest wogole taka mozliwosc wyplacenia chocby czesci tej
    kasy?

  • 2. Data: 2007-05-17 19:05:32
    Temat: Re: Wypłata kasy z OFE ?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    tam
    > jakas sumka i czy jest wogole taka mozliwosc wyplacenia chocby czesci tej

    Musisz dostarczyc im swoj akt zgonu, to wtedy da rade - tylko wskaz (lub juz
    to zrobiles) osobe, ktora forse dostanie

    Cezar

  • 3. Data: 2007-05-17 21:25:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    c97 wrote:

    > no więc pytanie może się wydać głupie ale czy da się wyjąć kasę z OFE (tego
    > obowiązkowego, 3 filar czy jakos tak) ?

    Obowiązkowa kasa to idzie na drugi filar.

    > Pracuje od 8 lat i uzbierala sie tam
    > jakas sumka i czy jest wogole taka mozliwosc wyplacenia
    > chocby czesci tej kasy?

    Ni dudu.

  • 4. Data: 2007-05-17 23:04:22
    Od: "c97" <n...@d...spamu.pl>

    > Ni dudu.

    no tak myslalem ... :(

  • 5. Data: 2007-05-18 12:14:18
    Od: "Jerzy Glizda" <j...@x...xx>

    "c97" napisał:
    > no tak myslalem ... :(

    Nie wiem czemu się smucisz, przecież to dla Twojego dobra.
    ;)

    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-05-19 11:54:14
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule news:f2k5ck$vrq$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Jerzy Glizda z adresu <j...@x...xx> napisał(a):

    > Nie wiem czemu się smucisz, przecież to dla Twojego dobra.
    > ;)

    A moze zostal mu rok zycia i co maja przepasc..;)

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 7. Data: 2007-05-19 12:22:07
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 19 May 2007 13:54:14 +0200, "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A moze zostal mu rok zycia i co maja przepasc..;)

    nie ma sie co martwic, nasz rzad je "madrze" spozytkuje na potrzeby
    "najbardziej potrzebujacych".

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 8. Data: 2007-05-21 18:49:41
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jerzy Glizda napisał(a) :

    > Nie wiem czemu się smucisz, przecież to dla Twojego dobra.
    > ;)

    Taaaa... Rząd właśnie zapowiedział, że zatroszczy się o dobro
    Polaków. Polacy w panice zaczęli ukrywać swoje dobra ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502