  • Data: 2014-01-08 05:00:30
    Temat: Re: Wypadki a promile
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Jeżeli przyjmiemy, że w Polsce około 12 milionów ludzi ma prawo jazdy,
    > to na podstawie tych deklaracji można uznać, że po spożyciu alkoholu
    > je?dzi samochodem około 1.9 miliona kierowców.

    Czyli ok 20%?
    A w wypadkach stanowią tylko 10%.
    Ergo - jeżdzą bezpieczniej niż trzeźwi?

    Zeby nie było - taki wynik nawet specjalnie by mnie nie zdziwił, bo
    normalny człowiek jadac ze swiadomoscia ze pił i ma jakies podreslam małe
    promile, bedzie jechał uważniej i ostrożniej niż jedzie normalnie.

    Ale nie wiem czy daje sa wiarygodne, bo piszesz o 220-230 tysiącach rocznie
    a obecnie jest ich około 160 tysiecy i to z rowerzystami.