    Date: Tue, 07 Jan 2014 18:15:17 +0100
    From: u2 <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadki a promile

    W dniu 2014-01-07 18:09, wt pisze:

    > Z pijanymi jest jak z "nadmierną prędkością". Pijanego, który "rozrabia"
    > należy omijać nawet na trzeźwo. Jeśli kierowca potrafi prosto chodzić to
    > praktyka pokazuje, że jazda jest bezpieczna, w miarę. Jest wiele innych
    > przypadłości groźniejszych, pierwsze to niewyspanie. Tylko około 10 procent
    > wypadków jest z użyciem pijanych. Czepianie się rozmawiających przez telefon
    > może nawet przyczynić się do wypadku, telefon w każdej chwili można na
    > przykład rzucić, a papieros albo butelkę z napojem... Jakby co to abstynent
    > jestem.

    poza tym trzeba jednak roznicowac, czy ktos jedzie po alkoholu, czy po
    narkotykach. czy jest wczorajszy, czy dopiero co wypil.

    niedawno tusk zlagodzil przepisy dotyczace nietrzezwych rowerzystow,
    slyusznie, choc argumentacja, ze sa bardziej dla sibie zagrozeniem mnie
    nie przekonuje.

    trzeba rowniez wziac pod uwage przepisy stosowane w innych
    cywilizowanych krajach n.p. w Niemczech. tam mozna miec do 0,8 promilla,
    ale nie oplaca sie popelniac przestepstw drogowych. dlatego jest tam ich
    zdecydowanie mniej.

    --
    "Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
    wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,