  • Date: Thu, 02 Dec 2010 13:09:04 +0100
    From: Jacek /Jaco/ Jakubowski <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    <id0vt6$qhp$1@mx1.internetia.pl> <4cf40df1$1@news.home.net.pl>
    <id18mv$bjv$1@mx1.internetia.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <id3189$7o8$3@mx1.internetia.pl> <id38gt$l0t$1@inews.gazeta.pl>
    <4cf61a15$0$22794$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cf621ac$1@news.home.net.pl> <id59bb$h6r$1@news.onet.pl>
    <4cf6319b$1@news.home.net.pl> <id5csp$tlf$1@news.onet.pl>
    <4cf63f94$1@news.home.net.pl> <id5gm1$apt$1@news.onet.pl>
    <4cf655b2$1@news.home.net.pl> <id7qff$a03$1@news.onet.pl>
    <4cf77dd4$1@news.home.net.pl> <id80ai$v9d$1@news.onet.pl>

    W dniu 2010-12-02 12:37, Mordzia pisze:
    [...]
    > Człowieku skup się! Dziecko nie ma pozwolenia na samodzielne powroty do
    > domu, ale to oświadczenie rodziców (o treści np. "nie wyrażam zgody na
    > samodzielny powrót dziecka") jest wiążące *dla szkoły*, a nie dla dziecka.
    > Dziecko swoją szosą może otrzymac karę za niesubordynację, ale szkoła jest
    > odpowiedzialna za to, że dopuściła się zaniedbania nadzoru nad dzieckiem. No
    > po prostu nie mam już pomysłu, jak Ci to skuteczniej wbić do głowy.

    Spokojnie, bo Ci żyłka pęknie, przyjmij do wiadomości proszę, że tym temacie
    mamy rozbieżne zdania, ok? A kto ma rację, to pewnie w niedługim czasie
    życie zweryfikuje w sensie: masz dzieci, to masz szansę się przekonać na
    własnej skórze.

    > Spytaj pierwszą dowolną przedszkolankę czy świetliczankę jak sobie z tym
    > radzą. Bo Tobie jak widac nawet wyobraźni brakuje.

    Może Ty mnie oświecisz, jak zapobiec wagarom, jak zatrzymać w szkole takiego
    10-12 latka?

    --
    Jacek /Jaco/ Jakubowski