  • Data: 2010-12-02 15:11:08
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeciez nie mówię, że należy stosować kary cielesne.
    > Napisałem tylko, że kiedyś nie było takich problemów, jakie są teraz.

    No bo nie ma zadnych srodkow "represyjnych" dzieki ktorymi mozna by
    "przytemperowac" ucznia.

    > A oddychać przy dziecku wolno?
    > Może nie przesadzaj.

    Pokazac ci punkt z regulaminu szkoly? Nie wolno na dziecko krzyczec, nie
    wolno wyrzucic za drzwi. NIc praktycznie nie wolno. Mozna wpisac uwage i
    porozmawiac z rodzicem o ile ma ochote przyjsc.

    > I tak zwracać tę uwagę 100 razy? To wcale się nie dziwię, że to nie odnosi
    > żadnego skutku.
    > Jeśli dziecko nie czuje nad sobą "bata" w postaci porządnej kary czy
    > konsekwencji, to będzie miało w nosie to zwracanie uwagi.

    Zgadza sie, a "bata" nie ma, bo nauczycielowi niczego nie wolno.

    Dysiek