  • Data: 2010-12-02 15:32:20
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek /Jaco/ Jakubowski" <j...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:4cf7ba25$1@news.home.net.pl...

    > Poczytaj, poczytaj i powiedz w jakiej kwocie odpowiada jak ktoś ukradnie
    > autobus.

    Ale to nie ja pisałem o 400 tys. tylko Ty, więc może jednak Ty
    sobie_dokładniej_poczytaj, jak Ci sugerowałem.

    > Zaczynasz bredzić, nigdzie nie piszę że nauczyciel nie ponosi żadnej
    > odpowiedzialności w dowolnych okolicznościach, więc mi tego nie wmawiaj,
    > bo
    > to szczeniackie zachowanie.

    Najwyraźniej źle Cię zrozumiałem :>
    Dziwne tylko, że nie ja jeden.

    > Autobus to nie samochód? Kto wyskoczył z samochodem, ja czy Ty?

    Ja pierdolę ;-/
    Skoro uważasz, że przykład z samochodem jest to bani, to po jaką cholerę
    podajesz podobny, z autobusem?

    Nie, wiesz co - jednak EOT.