    From: Cut <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek - co dalej?
    Date: Sat, 11 Oct 2008 15:47:06 +0200

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Użytkownik "Cut" <c...@c...pl> napisał
    >
    > Byłeś przesłuchiwany na protokół? Zeznaj wszystko jak było. Doglądaj sprawy,
    > na jakim etapie jest. Jeśli uznają Cię z pokrzywdzonego będziesz miał prawo
    > ubiegania się o wgląd do akt i zgłszania wniosków dowodowych.

    > Biegły odpowiada na takie pytania jakie stawia mu prowadzący sprawę. Zależy
    > jaki jest cel jego powołania.

    > Jeśli on był sprawcą tak, po to ma OC.

    > Pewnie dochodzenie policyjne i jego wynik.

    Ile to wszystko może trwać? Zaraz po wypadku policjant pytał mnie jak to
    było. Odpowiedziałem zgodnie z prawdą, tyle ile pamiętam. Czyli
    kierujący wyjeżdżając z zakrętu wjechał na mój pas i uderzył we mnie. Ja
    jechałem swoim pasem.

    W jakim wypadku mogą nie uznać mnie jako poszkodowanego? Czy to, że
    koleś był pijany może mieć wpływ na wypłatę odszkodowania?