  • 11. Data: 2014-02-16 09:30:51
    Temat: Re: Wynajem samochodu po cenie wyzszej niz w ofercie
    Od: "Sunnynet" <d...@i...pl>

    <a...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:82af5add-67d8-43f7-a227-e844e7b63425@googlegrou
    ps.com...
    W dniu sobota, 15 lutego 2014 23:42:13 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    > A jaką kwotę masz w umowie, którą podpisałeś?

    Ta wieksza.
    A z jakiej psychuszki cię wypuścili? A może pijany byłeś? Bo ja, jak idę za
    coś zapłacić 75, a płacę 120 to to zauważam. A ty to jakiś ułomny chyba
    jesteś....

  • 12. Data: 2014-02-16 10:26:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu sobota, 15 lutego 2014 23:44:50 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:
    > Wiedzialem ile place, dopiero dzien po sprawdzilem cennik i wychodzi ze
    > mnie okantowal. Na umowie jest cena 2x wyzsza niz w oficjalnym cenniku.

    Daj link do cennika.

  • 13. Data: 2014-02-16 11:05:11
    Od: a...@o...pl

    http://www.eurostyle.pl/oferta.php

  • 14. Data: 2014-02-16 11:06:28
    Od: a...@o...pl

    W dniu niedziela, 16 lutego 2014 09:30:51 UTC+1 użytkownik Sunnynet napisał:
> [...]
    >
    > coś zapłacić 75, a płacę 120 to to zauważam. A ty to jakiś ułomny chyba

    ty jestes ulomny i nic nie rozumiesz. Dzwonisz do wypozyczalni bo potrzebujesz
    samochodu na juz, informuja Cie przez telefon ze samochod jest po cenie 120 PLN za
    doba i tyle placisz, tyle jest na umowie. Niby wszystko ok.

    Potem sie okazuje ze w cenniku jest po 2x taniej. Samochod podrozal dwukrotnie?

  • 15. Data: 2014-02-16 11:37:05
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 16.02.2014 11:06, a...@o...pl pisze:

> [...]
    doba i tyle placisz, tyle jest na umowie. Niby wszystko ok.

    > Potem sie okazuje ze w cenniku jest po 2x taniej. Samochod podrozal dwukrotnie?

    Normalna praktyka rynkowa - cena wyższa dla tych którzy potrzebują "na
    już" i nie dbają o cenę, a cena niższa dla tych którzy liczą się z
    groszem i wcześniej się zapoznają z cennikiem.

    Poza tym, jakbyś pogrzebał to by się pewnie okazało że ta cena w cenniku
    nie obejmuje tego i tamtego i w sumie wyjdzie jak bilet lotniczy po 1zł

    p. m.

  • 16. Data: 2014-02-16 13:45:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 02:05:11 -0800 (PST), a...@o...pl
    napisał(a):

    > http://www.eurostyle.pl/oferta.php

    Nie ma tam auta za 75zł/doba, ani 120zł/doba. Podaj konkretne wartości
    albo wskaż samochód.

    W cenniku jest kilka dopłat - nie załapałeś się na jakąś? Choćby
    wynajęcie/zwrot auta po godzinach pracy biura to +50zł.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2014-02-16 14:05:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > http://www.eurostyle.pl/oferta.php

    NA stronie jest zniżka -32% - nie wiadomo od kiedy.

  • 18. Data: 2014-02-16 20:06:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    m wrote:

> [...]
    >
    > Poza tym, jakbyś pogrzebał to by się pewnie okazało że ta cena w
    > cenniku nie obejmuje tego i tamtego i w sumie wyjdzie jak bilet

    75 to pewnie nie za samochód tylko jakieś cienkocienko a za normalny pojazd
    jest 120 złotych :)

  • 19. Data: 2014-02-16 21:48:36
    Od: SDD <s...@t...pl>

    m pisze:

    > Poza tym, jakbyś pogrzebał to by się pewnie okazało że ta cena w cenniku
    > nie obejmuje tego i tamtego i w sumie wyjdzie jak bilet lotniczy po 1zł

    Raz leciałem za 1 zł. I rzeczywiście tyle zapłaciłem ;)

    (leciałem tylko z podręcznym)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2014-02-17 10:06:13
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-02-16 21:48, SDD pisze:

    > Raz leciałem za 1 zł. I rzeczywiście tyle zapłaciłem ;)
    >
    > (leciałem tylko z podręcznym)

    To się ciesz, że ten jeden raz nie był ostatnim.