  • 1. Data: 2014-02-14 19:09:38
    Temat: Niezawisłe organy
    Od: Grzegorz Niedźwiecki <l...@p...fm>

    http://3obieg.pl/niezawisle-organy

    http://socjolog61.neon24.pl/post/106119,niezawisle-o
    rgany

    http://030267.salon24.pl/567667,niezawisle-organy

  • 2. Data: 2014-02-14 20:04:37
    Temat: Re: Niezawisłe organy
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-14 19:09, Grzegorz Niedźwiecki pisze:
    > http://3obieg.pl/niezawisle-organy
    >
    > http://socjolog61.neon24.pl/post/106119,niezawisle-o
    rgany

    > http://030267.salon24.pl/567667,niezawisle-organy

    Masz chyba na myśli niezawisłe ORGANA.
    Czyż nie?

    --
    MN

  • 3. Data: 2014-02-14 20:35:38
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Masz chyba na myśli niezawisłe ORGANA.

    Albo organ zwisający z organów :)

  • 4. Data: 2014-02-14 22:17:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Feb 2014, Marcin N wrote:

    rgany

    > Masz chyba na myśli niezawisłe ORGANA.

    http://www.pwsz.chelm.pl/poradnia_jezykowa/index_2.p
    hp?id_k=4&id_p=51

    Przykłady:
    http://sjp.pl/organa
    <cytat> Dlaczego w Konstytucji 1997 zmieniono w stosunku do poprzedniej
    ustawy zasadniczej słowo 'organa' na 'organy'<\cytat>
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisyno,215,62018,0,
    0,20131204,3,0.html
    <cytat z ustawy> Sąd opiekuńczy i inne organy władzy publicznej<\cytat>

    > Czyż nie?

    Ja się nie znam. Zacytowałem tylko ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2014-02-14 22:26:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    0,20131204,3,0.html
    > <cytat z ustawy> Sąd opiekuńczy i inne organy władzy publicznej<\cytat>

    E tam. Wyższa Szkoła Zawodowa W Chełmie to żaden autorytet. Mnie uczono
    "organa", uczono mnie też "włączać" i "przyszedłem" oraz "na pewno i
    naprawdę" no i "przynajmniej".

    --
    MN

  • 6. Data: 2014-02-15 01:36:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Feb 2014, Marcin N wrote:

    > E tam. Wyższa Szkoła Zawodowa W Chełmie to żaden autorytet.

    Z przezorności zacytowałem (również) Wysoki Sejm.
    Tak, wiem, zaraz będzie flejm o znaczenie słowa "autorytet" ;)

    > Mnie uczono "organa"

    Ba.
    Mnie bardziej drażni np. dopuszczalność mieszania biernika
    z dopełniaczem, ale co poradzisz, "zmiana normy językowej".

    > uczono mnie też "włączać" i "przyszedłem" oraz "na pewno
    > i naprawdę" no i "przynajmniej".

    Trudna sprawa, wyraźnie zastrzegłem że się nie mieszam
    do opiniowania, stwierdzam jedynie smutny fakt :]

    pzdr, Gotfryd