  • 1. Data: 2014-02-14 19:17:25
    Temat: Polski minister-Zabijać niepotrzebne psy
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    http://www.fakt.pl/Polski-minister-Zabijac-niepotrze
    bne-psy,artykuly,139430,1.html

    Minister się zmienił, czy go zmieniono.
    Czy ta ustawa Rostkowskiego nadal obowiązuje?

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-02-14 23:07:59
    Temat: Re: Polski minister-Zabijać niepotrzebne psy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-14 19:17, Użytkownik animka napisał:
    > http://www.fakt.pl/Polski-minister-Zabijac-niepotrze
    bne-psy,artykuly,139430,1.html

    > Minister się zmienił, czy go zmieniono.
    > Czy ta ustawa Rostkowskiego nadal obowiązuje?

    Powinna.
    Jak rozumiem bladego pojęcia nie masz na czym polega "szkolenie"
    psa wywąchującego narkotyki ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-02-14 23:22:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-02-14 23:07, RadoslawF pisze:
    > Jak rozumiem bladego pojęcia nie masz na czym polega "szkolenie"
    > psa wywąchującego narkotyki ?

    Ja nie mam. Napisz coś więcej.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2014-02-15 01:33:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    bne-psy,artykuly,139430,1.html

    > Powinna.
    > Jak rozumiem bladego pojęcia nie masz na czym polega "szkolenie"
    > psa wywąchującego narkotyki ?

    Psów nie szkolę, chociaż szkolenia widziałam. Pytam o zwierzęta!
    Po prostu taki pies szedł dawniej na emeryturę do jakiegoś opiekuna i
    zabijany nie był!
    Rostkowskiemu chodziło szczególnie o wąchanie papierosów. Zdarza się, że
    pies po jakims czasie traci węch, ale to nie powód do zabijania. Sam
    niech się zabije. Jednej zakały byłoby mniej. Dobrze, że juź ministrem
    nie jest.

    --
    animka

  • 5. Data: 2014-02-15 10:03:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-14 23:22, Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Ja nie mam. Napisz coś więcej.

    To jest zwierzę uzależnione od narkotyków i dlatego jest
    taki skuteczny. Jest niestety kosztowny w utrzymaniu
    bo musi swoją działkę na czas dostać. Dla niego emerytura
    poza służbą oznacza głód narkotykowy i nieprzewidywalne
    zachowanie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-02-15 10:16:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.02.2014 10:03, RadoslawF pisze:

    > To jest zwierzę uzależnione od narkotyków i dlatego jest
    > taki skuteczny. Jest niestety kosztowny w utrzymaniu
    > bo musi swoją działkę na czas dostać. Dla niego emerytura

    Litości... "Działka" jest droga jak jest nielegalna.

    Produkcja jest stosunkowo tania, stąd krociowe zyski narkobiznesu.

    Chyba nie sugerujesz że twoja hipotetyczna działka dla psa jest kupowana
    na czarnym rynku? ;->

    Swoją drogą prohibicja jest wodą na młyn wszelkich mafii, więc tak na
    prawdę popierający prohibicję chcąc czy nie chcąc popierają mafię.

    To po pierwsze.

    Po drugie mam wrażenie, że twoja "teoria" to miejska legenda - psy są
    szkolone także do wykrywania np. materiałów wybuchowych. Uważasz w
    związku z tym, że psy są uzależnione od TNT? ;->

  • 7. Data: 2014-02-15 10:49:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-02-14 19:17, animka pisze:
    > http://www.fakt.pl/Polski-minister-Zabijac-niepotrze
    bne-psy,artykuly,139430,1.html

    > Minister się zmienił, czy go zmieniono.
    > Czy ta ustawa Rostkowskiego nadal obowiązuje?

    Pomijając meritum: czy przekręcanie nazwiska jest jakimś zabiegiem
    mającym na celu deprecjonowanie samej osoby czy wynika z niewiedzy?
    (literówkę wykluczam, bo to nie było jeden raz)

  • 8. Data: 2014-02-15 11:38:35
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > bo musi swoją działkę na czas dostać. Dla niego emerytura
    > poza służbą oznacza głód narkotykowy i nieprzewidywalne

    A psy, które wykrywają ładunki wybuchowe, to wpieprzają trotyl i semtex?
    Masz o tym blade pojęcie.
    Tak się składa, że znam jednego celnika, który ma właśnie takiego psa
    emeryta, pies nigdy poza "wąchaniem" nie uświadczył narkotyków. Jedynie
    to podczas całego przebiegu służby trzeba było mu te zapachy przypominać
    i z nim ćwiczyć przynajmniej 2-3 razy w tygodniu. Pies już swoje
    odsłużył i jest na emeryturze u opiekuna, prawie codziennie go widuje i
    na głodnego narkotyków nie wygląda. A zachowanie jego jest mocno
    przewidywalne, przynajmniej dla tych co psa znają.
    Z tymi psami jest inny problem i tego nie chce rozwiązać MF.

  • 9. Data: 2014-02-15 12:33:30
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 15.02.2014 10:49, cef pisze:
    bne-psy,artykuly,139430,1.html

    > Pomijając meritum: czy przekręcanie nazwiska jest jakimś zabiegiem
    > mającym na celu deprecjonowanie samej osoby czy wynika z niewiedzy?
    > (literówkę wykluczam, bo to nie było jeden raz)

    Czy kiedy Tristan pisze esesman zamiast esemes to deprecjonuje SS,
    deprecjonuje SMSy czy też nie wie jak się rozwija skrót?

    p. m.

  • 10. Data: 2014-02-15 15:36:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-15 10:16, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    >
    > Produkcja jest stosunkowo tania, stąd krociowe zyski narkobiznesu.
    >
    > Chyba nie sugerujesz że twoja hipotetyczna działka dla psa jest kupowana

    Niczego takiego nie sugerowałem, ale bierzesz pod uwagę że kiedy
    będzie na "emeryturze" jego działki mogą na ten rynek trafić.
    Pies skargi w związku z tym nie napisze na opiekuna.

> [...]
    > szkolone także do wykrywania np. materiałów wybuchowych. Uważasz w
    > związku z tym, że psy są uzależnione od TNT? ;->

    Pies tylko szkolony nie da rady efektywnie pracować jak człowiek
    przez 8 czy 12 godzin dyżuru non stop. Uzależniony da radę.
    Jedyna niedogodność to przerwa po skonsumowaniu "nagrody" za
    znalezienie tego co szuka.