  • 21. Data: 2014-02-17 10:22:00
    Temat: Re: Wynajem samochodu po cenie wyzszej niz w ofercie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 lutego 2014 11:05:11 UTC+1 użytkownik a...@o...pl napisał:
    > http://www.eurostyle.pl/oferta.php

    Jakie konkretnie auto wypozyczyłeś?

  • 22. Data: 2014-02-17 10:51:18
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 16.02.2014 21:48, SDD pisze:

    > Raz leciałem za 1 zł. I rzeczywiście tyle zapłaciłem ;)
    >
    > (leciałem tylko z podręcznym)

    No mi się kiedyś nie udało lecieć tam gdzie reklamy mi mówiły że dolecę
    za Xzł, zazwyczaj okazywało (przy którymś kroku rezerwacji biletu) że
    dolecę za X*10 do X*1000 :).

    Ale z kupowaniem biletów to jak z googlaniem, trzeba umieć :)

    p. m.

  • 23. Data: 2014-02-17 11:20:14
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > 75 to pewnie nie za samochód tylko jakieś cienkocienko a za normalny
    > pojazd jest 120 złotych :)

    I jeszcze warto spytać czy kaucje wpłacał.

  • 24. Data: 2014-02-17 12:27:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 16 Feb 2014, m wrote:

    > Normalna praktyka rynkowa - cena wyższa dla tych którzy potrzebują "na już"
    > i nie dbają o cenę

    Dorzucę ciekawostkę, nie wiem czy jeszcze obowiązuje, ale spotkałem się
    ze zjawiskiem w zeszłym roku.
    Któreś koleje, bodaj KR (Regionalne), miały bonusową ofertę.
    Wystarczyło się na nią powołać w kasie i kupić taniej, ale przy braku
    powołania, dostawało się bilet z "normalną" ceną.
    Czego klient sobie życzy, to klient dostaje :P

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2014-02-18 08:50:09
    Od: a...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 17 lutego 2014 11:20:14 UTC+1 użytkownik Jingiel napisał:

    > I jeszcze warto spytać czy kaucje wpłacał.

    Kaucja jest liczona oddzielnie, zadne doplaty nie wchodza w gre. Napisalem tez emaila
    incognito do tej firmy i odpisali ze koszt wynajmu to 73 PLN za dobe. Inaczej mowiac,
    zrobione zostalem w ch****.

  • 26. Data: 2014-02-18 10:16:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 lutego 2014 08:50:09 UTC+1 użytkownik a...@o...pl napisał:
    > Kaucja jest liczona oddzielnie, zadne doplaty nie wchodza w gre. Napisalem tez
    >emaila incognito do tej firmy i odpisali ze koszt wynajmu to 73 PLN za dobe.
    >Inaczej mowiac, zrobione zostalem w ch****.

    A co Tobie odpisali/odpowiedzieli jak poprosiłes "nie incognito" o wyjasnienie
    sytuacji?

  • 27. Data: 2014-02-18 23:06:21
    Od: "Sunnynet" <d...@i...pl>

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > powołania, dostawało się bilet z "normalną" ceną.
    > Czego klient sobie życzy, to klient dostaje :P

    i o to chodzi. Nie rozumiem, czemu gościu płacze. Powiedzieli, że 120,
    zapłacił 120, więc o co chodzi?