    From: Wiesiaczek <W...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Date: Sat, 18 Aug 2018 16:48:41 +0200
    <WNvbD.4155$PZ.221@fx09.ams1> <pkmpqq$pn9$1@node1.news.atman.pl>
    <pkmtmd$phi$2@node2.news.atman.pl>
    <5...@t...no1>
    <7...@t...no1>
    <pkslf4$r0e$2@node2.news.atman.pl>
    <8...@t...no1>
    <pl0fmt$119$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@t...no1>
    <w2pdD.27767$FD.17168@fx17.ams1>
    <c...@t...no1>

    W dniu 18.08.2018 o 15:40, Queequeg pisze:

    > Fakt :)
    >
    > Przyjechał elektryk, sprawdził licznik (musiał, bo miał w zleceniu
    > sprawdzenie licznika -- nie wiem czemu, pewnie właścicielka zgłosiła "że
    > coś źle nalicza") i tyle, reszta go nie interesuje.
    >
    > Normalnie zapisuje po kontroli "licznik sprawny, brak kradzieży prądu",
    > teraz zapisał tylko "licznik sprawny". Tego przewodu też nie mógł zapisać,
    > bo może zapisać tylko to, co dotyczy licznika.
    >
    > Ogólnie facet niezbyt rozgarnięty, nagadał się że pewnie instalacja
    > skręcana, pewnie aluminium skręcone z miedzią i stąd jest upływ (tak jakby
> [...]

    Takie czasy.
    Wystarczy, że jego ciotka jest sekretarką w firmie i on już z automatu
    staje się specjalistą od czego tylko chce.
    Zresztą rządy w Polsce są tego najlepszym przykładem, więc o co chodzi?
    Ja w swoim czasie, żeby być elektrykiem musiałem zdobyć uprawnienia SEP.
    Istnieje jeszcze coś takiego?

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: