    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Date: Sat, 18 Aug 2018 13:40:41 +0000 (UTC)
    <WNvbD.4155$PZ.221@fx09.ams1> <pkmpqq$pn9$1@node1.news.atman.pl>
    <pkmtmd$phi$2@node2.news.atman.pl>
    <5...@t...no1>
    <7...@t...no1>
    <pkslf4$r0e$2@node2.news.atman.pl>
    <8...@t...no1>
    <pl0fmt$119$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@t...no1>
    <w2pdD.27767$FD.17168@fx17.ams1>

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Halo? A gdzie ciąg dalszy? :)

    Fakt :)

    Przyjechał elektryk, sprawdził licznik (musiał, bo miał w zleceniu
    sprawdzenie licznika -- nie wiem czemu, pewnie właścicielka zgłosiła "że
    coś źle nalicza") i tyle, reszta go nie interesuje.

    Normalnie zapisuje po kontroli "licznik sprawny, brak kradzieży prądu",
    teraz zapisał tylko "licznik sprawny". Tego przewodu też nie mógł zapisać,
    bo może zapisać tylko to, co dotyczy licznika.

    Ogólnie facet niezbyt rozgarnięty, nagadał się że pewnie instalacja
    skręcana, pewnie aluminium skręcone z miedzią i stąd jest upływ (tak jakby
    nie ogarnął różnicy między uciekaniem prądu a rezystancją styku), że to
    pewnie nie jest kradzież tylko prąd ucieka w tynk, ogólnie miałem wrażenie
    że w ogóle nie zrozumiał, co ja do niego mówiłem.

    W poniedziałek właścicielka ma dzwonić do administracji (bo w piątki
    nieczynne) i zamówić mi konserwatora czy tam innego speca...