  • 11. Data: 2006-03-26 11:36:39
    Temat: Re: Wymuszenie rozbojnicze - Edyta gorniak
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    > wiadomości news:e05oem$fjq$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja twierdzę, że niszczysz polszczyznę i obrażasz czytelników pisząc
    > niechlujnie ...

    no tak, literowki norma u mnie. Jest jakis slownik polski do Thunderbirda?

    P.

  • 12. Data: 2006-03-26 11:37:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > a czy to niby molestowanie "niewinnej" edytki nie przedawnilo sie?
    > pozdro:)

    HA! to mnie tez rozwalilo! :-) Jak powiedzial ze z moelstowaniem
    zobaczy, bo wiadomo jak nasze sady dzialaja! Rece opadaja, neiw iem
    czego oni by oczekiwali.

  • 13. Data: 2006-03-26 11:41:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Pomówienie to nie jest rozpowszechnianie nieprawdziwej informacji.
    > Pomówieniem jest również rozpowszechnianie prawdziwej informacji o ile
    > może ona poniżyć w opinii publicznej, chyba że są spełnione przesłanki
    > art. 213 kk - a tutaj zapewne nie ma możliwości by wyłączyć
    > odpowiedzialność karną sprawcy - zwłaszcza należy zwrócić uwagą na drugą
    > część art. 213 §2 kk.

    ok

    P.

  • 14. Data: 2006-03-31 14:44:47
    Od: dziennikarz<z...@g...pl>

> [...]
    > art. 213 kk - a tutaj zapewne nie ma możliwości by wyłączyć
    > odpowiedzialność karną sprawcy - zwłaszcza należy zwrócić uwagą na drugą

    Nieprawda jeżeli " pomówienie" jest prawdziwe- nie ma zastosowania art.212 KK.
    Jeżeli gazeta opublikuje tekst dotyczący np. wyłudzania pieniędzy przez znaną
    aktorkę i jej męża, a wszystko jest prawdą- nie odpowie za to przed sądem, tzn
    odpowiadać może, ale sprawę wygra.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 15. Data: 2006-04-02 10:04:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    dziennikarz napisał(a):

> [...]
    > aktorkę i jej męża, a wszystko jest prawdą- nie odpowie za to przed sądem, tzn

    Nieprawda, że nieprawda :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"