  • 1. Data: 2006-03-26 09:40:54
    Temat: Bardzo prosze o sprawdzenie umowy
    Od: "Pawel Zawadzki" <d...@w...pl>

    Witam serdecznie
    Jestem wlasnie w trakcje zakladania dzialalnosci gospodarczej i
    przygotowalem pewna umowe odnosnie
    dystrybucji oprogramowania. Niestety moje naklady finansowe na start sa
    bardzo ubogie, dlatego tez ogromna
    prosba do Panstwa Prawnikow, aby zechceli by poswiecic kilka minut i
    sprawdzic umowe.

    Umowe wstepnie przygotowana przezemnie mozna pobrac z tego miejsca

    http://www.enternet.com.pl/~duncan/umowa.doc

    Tlo umowy:

    Chcialbym podjac wspolprace z osoba fizyczna (nie firma) mieszkajaca za
    granica naszego kraju, ale w Uni.
    Osoba ta jest autorem programu komputerowego a ja chcialbym byc wylacznym
    dystrybutorem na terenie Polski.

    Zapłata dla tej osoby odbywałaby się na zasadzie, że ja świadczyłbym dla
    niej usługę sprzedaży i wystawiał
    na tej podstawie fakture vat (jezeli ktos ma lepszy pomysl to takze prosze
    o porade)

    Bardzo prosze wszystkich dobrej woli, o zajrzenie do umowy i ewentualne
    jej porawienie lub uzupelnienie.
    Ogromnie dziekuje za zainteresowanie
    Pozdrawiam

    email. d...@w...pl

  • 2. Data: 2006-03-26 10:17:54
    Temat: Re: Bardzo prosze o sprawdzenie umowy
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Pawel Zawadzki" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bardzo ubogie, dlatego tez ogromna
    > prosba do Panstwa Prawnikow, aby zechceli by poswiecic kilka minut i

    A ile płacisz za poradę?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2006-03-26 10:43:32
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 26 Mar 2006 12:17:54 +0200, SQLwysyn napisał(a):

    > A ile płacisz za poradę?
    A ile płacisz za opracowanie cennika?

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2006-03-26 11:42:21
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    poreba wrote:

    > A ile płacisz za opracowanie cennika?

    Co to jest opracowanie cennika?

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 5. Data: 2006-03-26 14:34:26
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 26 Mar 2006 13:42:21 +0200, Hikikomori San napisał(a):

    > Co to jest opracowanie cennika?
    A ile płacisz za szkolenie?
    ;)))

    --
    pozdro
    poreba, w dalszym ciągu przeciwny obcesowości na psp

  • 6. Data: 2006-03-27 10:26:53
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    > A ile płacisz za szkolenie?
    > ;)))

    i tak oto skończone matoły dostały sie do klawiatury, jeśli nie chcecie
    komus pomagać to nie ..ale nie musicie tracić jego drogocennego czasu na
    czytaniu bzdur jakie wypisujecie!

  • 7. Data: 2006-03-27 11:11:25
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Michał" wrote:

    > nie musicie tracić jego drogocennego czasu

    Wolimy tracic jego niz swoj ;P

    ________________

  • 8. Data: 2006-03-27 18:46:48
    Od: "Domin" <d...@p...onet.pl>

    > A ile płacisz za poradę?

    NTG. wlasciwa grupa pl.praca.szukana

    Pozdrawiam
    Domin

  • 9. Data: 2006-03-28 00:34:58
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Mon, 27 Mar 2006 20:46:48 +0200, Domin napisał(a):

    > NTG. wlasciwa grupa pl.praca.szukana
    Lepiej. Kopyrajta udzielisz?
    Dobre na SOA - Standardowa Odpowiedż Ambiwalentna
    ;)

    --
    pozdro
    poreba