  • 1. Data: 2006-03-26 09:58:16
    Temat: Re: Wymuszenie rozbojnicze - Edyta gorniak
    Od: "R6" <bez spamu_r6@gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:e05oem$fjq$1@inews.gazeta.pl...
    > Dzisiaj obejrzalem o tej akcji w Dziendobry TVN i nie rozumiem 3 rzeczy,
    > Czlowieka ktory proponowal kupno legalnie sporzadzonego swojego
    > materialu filmowego oskarzono o wymuszenie rozbojnicze oraz stosowanie
    > grozb karalnych.

    a czy to niby molestowanie "niewinnej" edytki nie przedawnilo sie?
    pozdro:)

  • 2. Data: 2006-03-26 10:09:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):
    > Dzisiaj obejrzalem o tej akcji w Dziendobry TVN i nie rozumiem 3 rzeczy,
    > Czlowieka ktory proponowal kupno legalnie sporzadzonego swojego
    > materialu filmowego oskarzono o wymuszenie rozbojnicze oraz stosowanie
    > grozb karalnych.

    > 1. niech mnie ktos oswieci gdzie tu byla przemoc, grozba zamachu na
    > zdrowie albo gwaltowny zamach na meinie (wymuszenie rozbojnicze)
    > (stwedrzenie ze ktos kogos zameirza zniszczcyc nie jest grozba bezprawna
    > bo zniszczyc mozna zgodnie z prawem - np sprzedajac prawdziwy material
    > gazetom)

    Raczej winno być art. 191 kk, ale może gość czym groził wcześniej, przed
    nagraniem TV, we wcześniejszych rozmowach.

    > 2. postawiono delikwentowi rowniez zarzut stosowania grozb karalnych,
    > pytam wiec na czym one polegaly.

    Groźby karalne będą jak najbardziej - groził popełnieniem przestępstwa z
    art. 212 kk, względnie art. 216 kk - to dałoby się uzasadnić.
    Rozpowszechnianie nagich zdjęć (a chyba o tym była mowa) może narazić
    edytkę na poniżenie w opinii publicznej, albo być znieważające.

    > 3 zastosowano srodek zapobiegawczy w postaci tymczasowego aresztu
    > z powodu obawy matactwa poneiwaz oskarzony nie przyznal sie do winy,
    > pytam sie na jakiej podsatwie skoro materiał filmowy zawiera
    > wszystkie zdarzenia, na czym ma polegac te matactwo? A realna grozaca
    > mu kara na pewno nie siegnie 8 lat.

    Rzeczywiście, co do prawidłowości tymczasowego aresztowania można mieć
    wątpliwości, ale akt nie znamy, może tam jest coś więcej. Zawsze można
    złożyć zażalenie na areszt.
    Ja złożyłbym zażalenie plus wniosek o wszczęcie postępowania karnego
    przeciwko bandzie rutkowskiego.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-03-26 10:12:25
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > (stwedrzenie ze ktos kogos zameirza zniszczcyc

    Ja twierdzę, że niszczysz polszczyznę i obrażasz czytelników pisząc
    niechlujnie ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2006-03-26 10:39:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > Jest jakis slownik polski do Thunderbirda?

    Jest. Wysil się i poszukaj.

  • 5. Data: 2006-03-26 10:45:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Rozpowszechnianie nagich zdjęć (a chyba o tym była mowa) może narazić
    > edytkę na poniżenie w opinii publicznej, albo być znieważające.

    ale te ponizenie musi byc wynikiem pomowienia czyli rozpowszechnenia
    >nieprawdziwej< informacji (co do art 212) nie wiem jaki charakter
    mialy te nagrania, gdyby bylo tak zmontowane by sugerowalo ze Edytka sie
    zle prowdazi ab byla by to nieprawda to moim zdaniem wtedy mozna mowic o
    pomowieniu.

    P.

  • 6. Data: 2006-03-26 10:54:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Jest. Wysil się i poszukaj.

    wysililem, jak ktos tez potrzebuje to tu znajdzie:
    http://www.mozilla.com/thunderbird/dictionaries.html

    P.

  • 7. Data: 2006-03-26 10:55:27
    Temat: Wymuszenie rozbojnicze - Edyta gorniak
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

[...]

    POmijam sposob zatrzymania bo o tym byla mowa w innym watku.

    P.

  • 8. Data: 2006-03-26 11:11:24
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Rozpowszechnianie nagich zdjęć (a chyba o tym była mowa) może narazić
    > edytkę na poniżenie w opinii publicznej, albo być znieważające.

    Przeciez zaraz po sesji w Playboyu, w Fakcie opublikowano
    jej zdjecia topless, zrobione kilka dni wczesniej, gdzie widac
    jej rozlazle plaskie cycki i wydety brzuch.

    Nie wiem jak jeszcze bardziej mozna ja bylo ponizyc :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 9. Data: 2006-03-26 11:15:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    rezist.com napisał(a):

    > Przeciez zaraz po sesji w Playboyu, w Fakcie opublikowano
    > jej zdjecia topless, zrobione kilka dni wczesniej, gdzie widac
    > jej rozlazle plaskie cycki i wydety brzuch.
    >
    > Nie wiem jak jeszcze bardziej mozna ja bylo ponizyc :>

    To jest kwestia tego co było na zdjęciach.
    A poza tym w playboy poniżyła się dobrowolnie i za pieniądze.

  • 10. Data: 2006-03-26 11:34:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > ale te ponizenie musi byc wynikiem pomowienia czyli rozpowszechnenia

    Pomówienie to nie jest rozpowszechnianie nieprawdziwej informacji.
    Pomówieniem jest również rozpowszechnianie prawdziwej informacji o ile
    może ona poniżyć w opinii publicznej, chyba że są spełnione przesłanki
    art. 213 kk - a tutaj zapewne nie ma możliwości by wyłączyć
    odpowiedzialność karną sprawcy - zwłaszcza należy zwrócić uwagą na drugą
    część art. 213 §2 kk.