  • 11. Data: 2006-06-03 14:25:06
    Temat: Re: Wymuszenie prawa jazdy
    Od: kadisz<g...@o...pl>

    Chodzi o to, że w szkole jazdy wypełniałem te całe dokumentyo prawie jazdy, a
    to był jakiś miesiąc przed tym jak dostałem wyrok.
    Ogólnie mogłem podejść do egzaminu, bo to jest już pewne.
    Problem właśnie jest w tym że pojechałem do Wydziału Komunikacji i zapłaciłem
    za prawo jazdy i chciałem je odebrac (bo dzwonili do mnie z tego wydziału i
    mówili mi że moge je odebrac. Zacytuje fragment aktu oskarzenia: "Wezwany
    przez Wydział Komunikacji do usunięcia brakow formalnych wniosku o wydanie
    prawa jazdy dokonał formalności zatajając fakt prawomocnego orzeczenia wobec
    niego zakazu prowadzenia wszelkich pojazdow mechanicznych na okres jednego
    roku usiłując w ten sposób wprowadzić w błąd pracownika Wydziału Komunikacji
    co do istnienia przesłanek do wydania mu przedmiotowego dokumentu, lecz
    zamierzonego celu nie osiągnął z uwagi na ujawnienie przez urząd istnienia
    prawomocnego wyroku skazującego"

    Jeszcze dalej w akcie oskarzenia jest że prokuratura ustaliła, że w wydziale
    komunikacji zataiłem fakt o tym, że miałem wyrok zakazu proadzenia na rok i że
    jak uzupełniałem formalności to miałem pełną świadomość o wyroku i nie
    poinformowałem o tym pracownika Wydziału Komunikacji, co wskazuje ewidentnie
    na zamiar uzyskania tego dokumentu.

    I co tu teraz zrobić, dzwonia do mnie ze moge odebrac, a później mnie oskarzaja
    ze chciałem odebrać. Paranoja. Dopiero po około 2 miesiącach (po tym jak
    uzupełniłem formalności) wpłynoł do Wydziału Komunikacji mój wyrok i przez to
    jest problem.

    Wiecie może jaka kara mi może grozić jeżeli przegram tą sprawe?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2006-06-03 15:11:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Och, biedny buzdyganku... Czyżby cię już skazali? ;->

    no akurat tu ma racje.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 13. Data: 2006-06-03 15:38:54
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > I co tu teraz zrobić, dzwonia do mnie ze moge odebrac, a póĽniej mnie oskarzaja
    > ze chciałem odebrać. Paranoja. Dopiero po około 2 miesi?cach (po tym jak

    No ba ... ale sie usmiałem :D Probujesz odebrac prawo jazdy pomimo, ze
    masz zakaz, zatajasz to przed urzednikiem i jeszcze sie dziwisz, ze
    poniesiesz za to kare ??????

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2006-06-03 15:49:29
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Och, biedny buzdyganku... Czyżby cię już skazali? ;->
    Jego nie. Kolegę. Buzdyganek nie chciał już koledze odwołania pisać i
    wyrok się uprawomocnił.

  • 15. Data: 2006-06-03 16:59:45
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Przemek R. wrote:

    > no akurat tu ma racje.

    Pies ci powiedział?

  • 16. Data: 2006-06-03 18:33:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kadisz napisał(a):

    > Wiecie może jaka kara mi może grozić jeżeli przegram tą sprawe?

    Przegrasz sprawę.
    Biegiem do prokuratora/policji i poddaj się dobrowolnie karze. Cos tam
    ustalicie. Pewnie jakąś grzywnę.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 17. Data: 2006-06-03 18:51:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pies ci powiedział?

    nie, nic mi nie mowiles

  • 18. Data: 2006-06-03 18:59:03
    Od: Arek <a...@e...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Och, biedny buzdyganku... Czyżby cię już skazali? ;->

    Uważasz, że tylko na własnych przeżyciach człek zdobywa wiedzę?

    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 19. Data: 2006-06-03 19:28:01
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Przemek R. wrote:

    > nie, nic mi nie mowiles

    Zaczynasz już się gubić w swoich urojeniach, obszczymurku.

  • 20. Data: 2006-06-03 19:32:44
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    kadisz wrote:

    > I co tu teraz zrobić, dzwonia do mnie ze moge odebrac, a później mnie oskarzaja
    > ze chciałem odebrać. Paranoja. Dopiero po około 2 miesiącach (po tym jak

    Nie 'paranoja', tylko dzwonili, żebyś odebrał prawko jedni - bo ich
    wprowadziłeś w błąd, a oskarżają 'drudzy' - czyli prokuratura, którzy
    wykryli twoje 'niedopatrzenie'.

    > uzupełniłem formalności) wpłynoł do Wydziału Komunikacji mój wyrok i przez to
    > jest problem.

    Ważne jest, kiedy zapadł i stał się prawomocny.