    From: kadisz<g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymuszenie prawa jazdy
    Date: Sat, 3 Jun 2006 14:25:06 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Chodzi o to, że w szkole jazdy wypełniałem te całe dokumentyo prawie jazdy, a
    to był jakiś miesiąc przed tym jak dostałem wyrok.
    Ogólnie mogłem podejść do egzaminu, bo to jest już pewne.
    Problem właśnie jest w tym że pojechałem do Wydziału Komunikacji i zapłaciłem
    za prawo jazdy i chciałem je odebrac (bo dzwonili do mnie z tego wydziału i
    mówili mi że moge je odebrac. Zacytuje fragment aktu oskarzenia: "Wezwany
    przez Wydział Komunikacji do usunięcia brakow formalnych wniosku o wydanie
    prawa jazdy dokonał formalności zatajając fakt prawomocnego orzeczenia wobec
    niego zakazu prowadzenia wszelkich pojazdow mechanicznych na okres jednego
    roku usiłując w ten sposób wprowadzić w błąd pracownika Wydziału Komunikacji
    co do istnienia przesłanek do wydania mu przedmiotowego dokumentu, lecz
    zamierzonego celu nie osiągnął z uwagi na ujawnienie przez urząd istnienia
    prawomocnego wyroku skazującego"

    Jeszcze dalej w akcie oskarzenia jest że prokuratura ustaliła, że w wydziale
    komunikacji zataiłem fakt o tym, że miałem wyrok zakazu proadzenia na rok i że
    jak uzupełniałem formalności to miałem pełną świadomość o wyroku i nie
    poinformowałem o tym pracownika Wydziału Komunikacji, co wskazuje ewidentnie
    na zamiar uzyskania tego dokumentu.

    I co tu teraz zrobić, dzwonia do mnie ze moge odebrac, a później mnie oskarzaja
    ze chciałem odebrać. Paranoja. Dopiero po około 2 miesiącach (po tym jak
    uzupełniłem formalności) wpłynoł do Wydziału Komunikacji mój wyrok i przez to
    jest problem.

    Wiecie może jaka kara mi może grozić jeżeli przegram tą sprawe?

    -> http://usenet.pomocprawna.info