  • 11. Data: 2010-07-30 20:00:45
    Temat: Re: Wymiana wodomierzy a obecność w mieszkaniu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    eta.pl

    > Nie dalej jak wczoraj wymieniałem u siebie. Cytuję za kartą gwarancyjną:
    > "Według aktualnie obowiązujących przepisów, legalizacja wodomierza jest
    > ważna przez okres 5 lat". I na tyle jest jego gwarancja (moje - 2 pkt
    > warunków gwarancji). Wodomierz mieszkaniowy ZENNER POLSKA JS 2,5 130

    Dokładnie tak.
    Jak narazie nie spotkałem wodomierzy z legalizacja tylko na 2 lata.

  • 12. Data: 2010-07-30 20:01:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > No i co z tego wynika? W domach wodomierze mają legalizacje na 2 lata.

    jak niżej.
    to chyba jakieś "chinskie".

  • 13. Data: 2010-07-30 20:04:38
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-30 21:44, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > sprawdził moją hipotezę poprzez sprawdzenie legalizacji swojego
    > wodomierza. Podejrzewam, ze wszędzie będzie taka sama.

    Standardowy okres legalizacji to pięć lat. Nie ma znaczenia czy używane
    są w blokach, domach czy zakładach przemysłowych.
    I żeby nie było - sprawdziłem. Pięć lat. Wszystkie. ;)

    --
    spp

  • 14. Data: 2010-07-30 20:53:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

> [...]
    > sprawdził moją hipotezę poprzez sprawdzenie legalizacji swojego
    > wodomierza. Podejrzewam, ze wszędzie będzie taka sama.

    Może w nowych, żeby kasę wyciągnąć. Moje były na 5 lat, chyba z 3 lata
    temu kupione.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2010-07-30 21:15:39
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 30 Lip, 22:53, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    > Może w nowych, żeby kasę wyciągnąć. Moje były na 5 lat, chyba z 3 lata
    > temu kupione.

    U mnie też 5 (zakładany ~10 miesięcy temu).

    --
    Regards
    Matt

  • 16. Data: 2010-07-31 07:58:10
    Od: <s...@a...pl>

    > Standardowy okres legalizacji to pięć lat. Nie ma znaczenia czy używane są w
    > blokach, domach czy zakładach przemysłowych.
    > I żeby nie było - sprawdziłem. Pięć lat. Wszystkie. ;)

    Moze liczniki były wyprodukowane 3 lat wstecz? Wtedy zostanaim 2 lata ważności.
    Data legalizacji powinna na nim być.

  • 17. Data: 2010-07-31 08:51:41
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > No i co z tego wynika? W domach wodomierze mają legalizacje na 2 lata.

    5 lat

  • 18. Data: 2010-07-31 13:47:47
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    > urlopu już nie mam :) ale mogę od czasu do czasu zostac w domu.

    Też kiedyś moja rodzinka się tym przejmowała, a ostatnio załapujemy się na
    3-4 termin i to jeszce jeśli jest to trermin wieczorny :)

  • 19. Data: 2010-08-01 20:48:53
    Od: bratsiostry <n...@i...pl>

    scream pisze:
    > Spółdzielnia zleciła jakiejś firmie wymianę wodomierzy w całym bloku. Firma

    To niech wymieniają.

    > Czy spółdzielnia ma jakiś prawny sposób na zmuszenie mnie do wpuszczenia
    > tego pieprzonego hydraulika i czy naprawdę muszę warować jak pies każdego
    > dnia kiedy oni powiedzą?!

    Nie. Dogadajcie się. Ale bądź stanowczy. Ja zaproponowałem godzinę
    między 20.30, a 22.00. Nie przychodzili. Po paru tygodniach dogadaliśmy
    się, że zadzwonią. Wtedy wyszedłem na godzinkę z roboty i wszyscy byli
    zadowoleni. Oni też muszą tę robotę zrobić.

    > I osobne pytanie, z czego wynika wymóg wymiany wodomierzy co dwa lata?

    Na to trudno odpowiedzieć ;-)

  • 20. Data: 2010-08-01 22:22:02
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 30 Lip, 20:55, scream <n...@p...pl> wrote:
    >Cały dzień musiałem siedzieć w domu, no bo nie wiadomo kiedy
    > przyjdą, a mieli być w godzinach 7 - 19 - więc cały dzień zmarnowany.

    hmm...
    Moja" spoldzielnia takich numerow nie robi, podaja godziny "od-do",
    jesli sa miedzu ~10 a 16 to z zalozenia olewam i umawiam sie na
    konkretny termin, ktory mi pasuje. Jjeszcze sie nie zdazylo, zebym
    bral w tym celu urlop... i raczej nigdy nie wezme...

    Jedyny "problem" byl ze sprawdzaniem szczelnosci inst. gazowej na
    klatkach - pozakrecali gaz we wszystkicj mieszkaniach, zostawili tylko
    info, ze zakrecony, zeby dzwonic., nr tel.. - zadzwonilem, mily pan
    powiedzial, zebym sobie odrecil ;) na co dostal odpowiedz, ze juz
    odkrecone ;) przyszedl sprawdzic inst. w mieszkaniu po 18....

    WS