  • 1. Data: 2010-07-30 19:08:31
    Temat: Czemu rybacy zakazani?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    w regulaminie jednego z niszowych serwisów aukcyjnych znalazłem zapis o
    zakazie wystawiania aukcji dotyczących:

    ===========

    rybackich narzędzi i urządzeń połowowych:

    * ciągnione: niewody, przywłoki, tuki, dragi,
    * stawne: wontony, słępy, drygawice, żaki, mieroże, kozaki,
    więcierze, wiersze, raczniki, przegrody, przestawy,
    * elektryczne, a także ich części, służące do połowu ryb przy pomocy
    prądu elektrycznego,
    * pozostałe: spławnice, cedzaki, sznury, rzutki, podrywki, pęczki
    oraz inne narzędzia, służące do połowu ryb pod lodem,
    * pompy połowowe i węgornie.

    ==========

    Widzisięmisię autorów serwisu czy jakiś schiz prawny?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-07-30 19:16:23
    Temat: Re: Czemu rybacy zakazani?
    Od: STranger <p...@b...ru>

> [...]
    > * pompy połowowe i węgornie.
    >
    > ==========
    >
    > Widzisięmisię autorów serwisu czy jakiś schiz prawny?

    No i bardzo dobrze że jest zakaz sprzedaży tego typu sprzętu.
    Im mniej kłusowników tym lepiej.

    --
    STranger

  • 3. Data: 2010-07-30 19:21:08
    Od: zenek <z...@o...pl>

> [...]
    > * pompy połowowe i węgornie.
    >
    > ==========
    >
    > Widzisięmisię autorów serwisu czy jakiś schiz prawny?

    Ciekawe kiedy urzednicy panstwowi jako szkodnictwo bedzie zakazane.

  • 4. Data: 2010-07-30 19:50:47
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "STranger" <p...@b...ru> wrote in message

    > No i bardzo dobrze że jest zakaz sprzedaży tego typu sprzętu.
    > Im mniej kłusowników tym lepiej.

    wlasnie!
    komputerow tez zabronic!
    albo wprowadzic obowiazkowe kursy!
    im mniej piratow tym lepiej

  • 5. Data: 2010-07-30 19:53:14
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    http://www.nieobslugujemy.com/

    --
    http://www.artveo.pl/

  • 6. Data: 2010-07-30 21:58:00
    Od: STranger <p...@b...ru>

    W dniu 2010-07-30 21:50, m4rkiz pisze:
    > "STranger" <p...@b...ru> wrote in message

    > wlasnie!
    > komputerow tez zabronic!
    > albo wprowadzic obowiazkowe kursy!
    > im mniej piratow tym lepiej

    Naprawdę nie widzisz różnicy między zabijaniem kilku ton ryb na raz na
    pewnym odcinku rzeki, albo w jeziorze prądem elektrycznym przez
    kłusowników od używania np. nielegalnej gry komputerowej?

    Bardzo dobrze, że handel sprzętem do kłusownictwa jest zabroniony.
    Co innego wolności obywatelskie a co innego np. kłusowanie za pomocą
    prądu elektrycznego.

    --
    STranger

  • 7. Data: 2010-07-31 05:40:21
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-07-30 21:16, STranger pisze:
> [...]

    Widzimisię. Nie chcą mieć kłopotów, gdyż niektóre z tych sprzętów
    mogłyby posłużyć do czynu niedozwolonego (niedozwolonej techniki
    połowu), a wtedy przy okazji sprawy p/ jakiemuś kłusownikowi ktoś mógłby
    szturchnąć serwis, który "nie jest stroną". Chociaż zakazu sprzedaży
    przewodów elektrycznych - nie ma.

    > No i bardzo dobrze że jest zakaz sprzedaży tego typu sprzętu.
    > Im mniej kłusowników tym lepiej.
    >

    > --
    > STranger
    Niestety, nie ma zakazu sprzedaży komputerów, przez co takich bredni,
    jak napisał STanger jest coraz więcej. Czego powinno się zakazać, żeby
    tacy durnie się nie lęgli?

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2010-07-31 07:53:17
    Temat: [OT] Re: Czemu rybacy zakazani?
    Od: <s...@a...pl>

    > http://www.nieobslugujemy.com/

    <cyt>
    Czy wiesz, że... 47% mężczyzn umiera przed osiągnięciem wieku emerytalnego!
    </cyt>

    Szkoda, że nie ma, jakiego kraju ta liczba dotyczy. Napewno nie obecnej Polski.

    <cyt>
    Czy wiesz, że... przychody budżetu na rok 2008 ustalono na 240 mld zł, co daje
    ok. 30 tys. zł na osobę aktywną zawodowo. Tyle zabiera ci fiskus.
    </cyt>

    To zabiera mi, czy osobie aktywnej zawodowo? Poza tym przychdy 240mln, z czego
    część finansowana z kredytó. To jak zabiera "aktywnym zaowodwo"? W przyszłości
    zabierze, ale dziś? Itd, itp. Właściciel tego serwisu jest z Samoobrony czy
    innej, populistycznej partii?

  • 9. Data: 2010-07-31 18:44:22
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    > Naprawdę nie widzisz różnicy między zabijaniem kilku ton ryb na raz na pewnym
    > odcinku rzeki, albo w jeziorze prądem elektrycznym przez kłusowników od
    > używania np. nielegalnej gry komputerowej?

    naprawde nie widzisz roznicy miedzy miliardami dolarow strat koncernow
    a kilkoma rybkami zabitymi pradem?

    > Bardzo dobrze, że handel sprzętem do kłusownictwa jest zabroniony.

    to sa kawalki sznurka, albo transformatorki, uzywanie ich powinno byc
    regulowane bo powoduja spustoszenia tam gdzie sa uzyte, ale zakaz
    handlu to debilizm

    > Co innego wolności obywatelskie a co innego np. kłusowanie za pomocą prądu
    > elektrycznego.

    zgadzam sie w calej rozciaglosci, sam nie wymyslilbym lepszego opisu...