  • 1. Data: 2007-07-16 10:18:35
    Temat: Wymiana dowodu a prawo jazdy
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie odnośnie wymiany dowodu- otóż w w nowym prawie jazdy ( wydanym na
    czas nieokreślony) jest podany pesel ze starego jeszcze dowodu książeczkowego.
    Czy teraz jeśli wymienię dowód na nowy muszę też wymienić prawo jazdy??? Czy też
    niekoniecznie ?? Przyznam szczerze że nie uśmiecha mi się wydawanie poraz trzeci
    70 zł na prawo jazdy ( wcześniej wydane na czas określony z powodu wady wzroku -
    3 lata)

    Będę wdzięczna za odpowiedź na powyższe pytanie

    Pozdrawiam
    Aska

  • 2. Data: 2007-07-16 10:41:30
    Temat: Re: Wymiana dowodu a prawo jazdy
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na
    > czas nieokreślony) jest podany pesel ze starego jeszcze dowodu

    Pesel nie zmienia się nigdy.
    --
    Maluch

  • 3. Data: 2007-07-16 10:44:26
    Od: a...@o...pl

    > Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pesel nie zmienia się nigdy.

    czyli mam rozumieć ze w nowym dowodzie będę mieć pesel taki sam jak w starym
    książeczkowym ???

  • 4. Data: 2007-07-16 10:45:33
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Pesel nie zmienia się nigdy.

    Oczywiście oprócz paru szczególnych przypadków.
    --
    Maluch

  • 5. Data: 2007-07-16 10:46:21
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czyli mam rozumieć ze w nowym dowodzie będę mieć pesel taki sam jak w
    > starym
    > książeczkowym ???

    Tak
    --
    Maluch

  • 6. Data: 2007-07-16 10:47:15
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    > Oczywiście oprócz paru szczególnych przypadków.

    Dziękuje za odpowiedź ;) z ciekawości już tylko spytam jakie to są te szczególne
    przypadki ??

  • 7. Data: 2007-07-16 10:50:29
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    > Tak

    jeszcze ostatnie pytanie - w związku z tym prawa jazdy nie muszę wymieniać ??
    Skoro jest te nowe ??

  • 8. Data: 2007-07-16 10:59:40
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Operacja plastyczna.
    Chirurg po wsczepieniu silikonowych implantów jest zobowiazany zawiadomić m.in.
    wydział komunikacji, gdyż pewne dane
    biometryczne zakodowane są w ostatnich pięciu cyfrach PESELu.
    Nigdy nie zauważyłaś, jak policjant uważnie taksuje Ciebie wzrokiem, sprawdzając w
    ten sposób zgodnośc z PESELem?
    Podobnie okulista tez musi zawiadomić wydz. kom., choć z nieco innych przyczyn...
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2007-07-16 11:00:23
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Aska porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Czy teraz jeśli wymienię dowód na nowy muszę też wymienić prawo jazdy???

    A wymieniasz dowod z powodu zmiany plci?
    --
    badzio

  • 10. Data: 2007-07-16 11:06:18
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    > A wymieniasz dowod z powodu zmiany plci?

    hahahahahaah nie ;) z powodów wszystkim w tym roku wiadomych ;)