  • 61. Data: 2011-12-21 13:20:54
    Temat: Re: Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-21, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Tak, oczywiście, że nie wiedziałeś!
    > Wszak olewałeś pisma - zacytować?
    >
    > Gdybyś nie olał, tylko odpowiedział, to wiedziałbyś, co się święci.
    > Ale nie lubiusz być dymany, więc...
    > ;(

    Czyli nie przeczytales. Olewalem pisma z firm windykacyjnych poniewaz
    nie mam w zwyczaju dyskutowania z hienami zerujacymi na padlinie. Gdybym
    otrzymal pismo z sadu to napewno nie czekalbym z zalozonymi rekami.

    --
    Artur

  • 62. Data: 2011-12-21 13:27:26
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 09:47:02 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Tylko to sie wtedy nazywa "ustalenie danych" i usluga ta kosztuje OIDP
    > 200 PLN.

    Nie wiem, nie korzystam z takich usług ;)
    Ale jeżeli jet tak jak piszesz - to na pewno koszty te W PÓŹNIEJSZYM
    terminie i tak poniesie dłużnik. Co prawda "wyłożyć" będzie musiał
    wierzyciel, ale to tylko "wyłożenie".

    I na rękę jest podawanie przez powoda adresu zameldowania, choć wie on że
    dłużnik MIESZKA gdzie indziej. Bo NZ uzyska, a potem komornik i tak "ustali
    dane".

  • 63. Data: 2011-12-21 13:28:41
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 13:20:54 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Czyli nie przeczytales. Olewalem pisma z firm windykacyjnych poniewaz
    > nie mam w zwyczaju dyskutowania z hienami zerujacymi na padlinie. Gdybym
    > otrzymal pismo z sadu to napewno nie czekalbym z zalozonymi rekami.

    Szkoda Twojego zdrowia na tego bydlęcia ;)))
    On i tak nie kuma w większości tego co tutaj jest poruszane.

  • 64. Data: 2011-12-21 13:34:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-21, Kamil <a...@a...com> wrote:

    > Nie wiem, nie korzystam z takich usług ;)

    No to Ci mowie ile komornik sobie za to liczy.

    > Ale jeżeli jet tak jak piszesz - to na pewno koszty te W PÓŹNIEJSZYM
    > terminie i tak poniesie dłużnik. Co prawda "wyłożyć" będzie musiał
    > wierzyciel, ale to tylko "wyłożenie".

    No tak dluznik placi dlug + odsetki + koszta postepowania + koszta
    ustalenia danych.

    > I na rękę jest podawanie przez powoda adresu zameldowania, choć wie on że
    > dłużnik MIESZKA gdzie indziej. Bo NZ uzyska, a potem komornik i tak "ustali
    > dane".

    Kolega ma podobny problem, ale o sprawie dowiedzial sie jak juz komornik
    wkroczyl do akcji. Wszystko szlo tez na stary adres pod ktorym nie
    mieszka juz sporo czasu.

    --
    Artur

  • 65. Data: 2011-12-21 14:33:57
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-21 13:20:54 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Czyli nie przeczytales.

    Cytowałem nawet:

    On 2011-12-19 22:12:46 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Po pół roku przyszło wezwanie do zapłaty, później przez
    > firmy windykacyjne. Olewałem, bo nie lubie być oszukiwany

    Teraz będzies ztwierdził, że wezwanie do zapłaty nie było wezwaniem do zapłaty.
    Śmiało.

    > Olewalem pisma z firm windykacyjnych

    Te również.
    Sam tak napisałeś.
    Bo nie lubisz być dymany.

    > Gdybym
    > otrzymal pismo z sadu

    Gdybyś nie zignorował pierwszego listu, nie byłoby zapewne kłopotu.
    Nie przegrasz niczego, gdy to sobie w końcu uświadomisz.

    --
    Bydlę

  • 66. Data: 2011-12-21 14:45:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-21, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Cytowałem nawet:

    > Teraz będzies ztwierdził, że wezwanie do zapłaty nie było wezwaniem do zapłaty.
    > Śmiało.

    Rozrozniasz wezwanie do zaplaty od nakazu z sadu?

> [...]
    >

    > Gdybyś nie zignorował pierwszego listu, nie byłoby zapewne kłopotu.
    > Nie przegrasz niczego, gdy to sobie w końcu uświadomisz.

    Jezeli lubisz kazdemu kto nazwie Cie wielbladem udowadniac, ze nim nie
    jestes to udowadniaj.

    A teraz przeczytaj post rozpoczynajacy watek i zobacz czego on dotyczyl.

    --
    Artur

  • 67. Data: 2011-12-22 09:27:43
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-21 14:45:01 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Rozrozniasz wezwanie do zaplaty od nakazu z sadu?

    Czego nie chcesz zrozumieć?
    Tego, że sam doprowadziłeś do tej sytuacji, czy że doprowadziłeś do tej
    sytuacji sam?
    ;>

    Ale nie reagowałeś, bo nie lubisz być dymany.

    I tak samo nie reagowałeś, doprowadziłeś do sprawy, wyroku i
    przyszedłeś szukać nagle pomocy.
    Teraz ładnie uzasadnisz, że nie szukasz pomocy, tylko dzielisz się
    wiedzą, a tego wyroku to chciałeś<= bo miałeś świetne odwołanie, które
    marnowało się i jakaś sprawa była ptrzebna.
    --
    Bydlę

  • 68. Data: 2011-12-22 09:36:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-22, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Czego nie chcesz zrozumieć?
    > Tego, że sam doprowadziłeś do tej sytuacji, czy że doprowadziłeś do tej
    > sytuacji sam?
    > ;>

    Z czym masz problem? Ja zrobilem wszystko zgodnie z ustawa co mialem
    zrobic.

    > Ale nie reagowałeś, bo nie lubisz być dymany.

    Nadal nie rozumiesz? Powtorze: nie mam w zwyczaju rozmawiac z hienami
    zerujacymi na padlinie. Akurat mam znajomych co pracuja albo pracowali w
    windykacji i wiem co to sa fikcyjne dlugi.

> [...]
    > wiedzą, a tego wyroku to chciałeś<= bo miałeś świetne odwołanie, które
    > marnowało się i jakaś sprawa była ptrzebna.

    Ewidentnie masz jakis problem z czytaniem. Opisalem cala sytuacje ale
    pytanie bylo inne - czy to sie nadaje do prokuratury jako proba
    wyludzenia pieniedzy + falszerstwo dokumentow.

    --
    Artur

  • 69. Data: 2011-12-22 13:12:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-22 09:36:26 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Z czym masz problem?

    Z niczym. Jeśli pamiętasz, to ktoś inny napisał, że nie lubi być
    dymany, więc nie reaguje na listy, po czym spytał co zrobić z
    niekorzystnym wyrokiem wydanym za plecami...

    > Ja zrobilem wszystko zgodnie z ustawa co mialem
    > zrobic.

    Żadna ustawa nie nakazuje działać w swoim interesie.
    Firmy - tak, te czasem nie mogą działać na swoją niekorzyść, ale
    prywatny człowiek ma prawo.

    Po prostu daj spokój temu wątkowi - nie reaguj na przychdozące do
    ciebie pisma - wprawdzie sobie zaszkodzisz, ale za to będziesz trzymał
    fason.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 70. Data: 2011-12-22 13:16:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-22, Bydlę <p...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Po prostu daj spokój temu wątkowi - nie reaguj na przychdozące do
    > ciebie pisma - wprawdzie sobie zaszkodzisz, ale za to będziesz trzymał

    Nieporownuj pism od gownozercow z pismami od sadu bo te pierwsze
    mam w powazaniu, drugie zawsze odbieram.

    Czemu wyciales co bylo dalej, tzn. czego dotyczyl moj pierwszy post?

    --
    Artur