  • 11. Data: 2009-07-29 04:21:47
    Temat: Re: Wyludzanie SMS przez operatora sieci komorkowej
    Od: spp <s...@o...pl>

    Animka pisze:

    > W regulaminie napisane jest, ze Ty płacisz za otrzymanego sms-a, nie oni.

    Możesz podrzucić jakiś link?

    --
    spp

  • 12. Data: 2009-07-29 06:18:51
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Ale za te otrzymane akurat nie płacisz...

    Fakt, nie place ale place abonament operatorowi i chce miec skrzynke
    pusta dla naprawde waznych wiadomosci. Poza tym wnerwia mnie to, ze
    kazdy z ponad 50 SMS konczy sie apelem do wyslania SMSa. Sa tez
    wiadomosci takie, ktore zaczynaja sie od "....." a potem tresc: "zeby
    zobaczyc poczatek wiadomosci musisz wyslac SMS". No i powtorze sie.
    Reklamy namawiajace do wyslanie SMS zapodaja tak: "Wystarczy tylko
    wyslac SMS pod nr xxxx". Czy to nie jest naciaganie klienta??

    --
    jedrus

    Petycja w sprawie Placu Niepodleglosci na Mokotowie
    http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=3
    735&powiadom=1

  • 13. Data: 2009-07-29 06:20:03
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Animka wrote:

    > W regulaminie napisane jest, ze Ty płacisz za otrzymanego sms-a, nie oni.

    Animka, nie czytaj regulaminów to nie będziesz płacić. A jak już
    czytasz, to Boże broń o tym nie pisz...

    M.

  • 14. Data: 2009-07-29 06:21:11
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    pamana pisze:

    > a kto ci kaze wysylac i odpowiadac na ten spam sms-owy ?
    > p.

    Nie wysylam ale skrzynka i tak sie zapelnia

  • 15. Data: 2009-07-29 07:14:51
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 01:24:10 +0200, Animka napisał(a):

    > Jestem teraz pozbawiona być może dużej wygranej, ale co
    > tam....od patałajstwa trzeba się trzymać jak najdalej.

    Bardzo mnie cieszy każdy przykład tego że mądrzejesz.. jest
    nadzieja... ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 16. Data: 2009-07-29 18:35:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    spp pisze:

    > Możesz podrzucić jakiś link?

    Wpisz w google: MILION ZA SMS-Regulamin

    --
    animka

  • 17. Data: 2009-07-29 18:37:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Henry(k) pisze:

    > Bardzo mnie cieszy każdy przykład tego że mądrzejesz.. jest
    > nadzieja... ;-)

    Czyżby jakiś naciągacz z tej szajki się odezwał?

    --
    animka

  • 18. Data: 2009-07-29 18:41:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Animka, nie czytaj regulaminów to nie będziesz płacić. A jak już
    > czytasz, to Boże broń o tym nie pisz...

    Wklejam tu kawałek regulaminu z PDF-a

    Nazwa Usługi Numer
    dostępowy
    Aktywacja Usługi Częstotliwość Godzina
    LOS 60128 START LOS 1xdziennie 18:30-23.30

    3. KaSdy Uczestnik, który przystąpi do Usługi zgodnie z
    postanowieniami ust. 2
    powySej, będzie otrzymywał codziennie jedną wiadomość SMS MT oraz
    bezpłatną
    wiadomość SMS z informacją o przyznanych punktach będących
    uprawnieniami do
    udziału w losowaniach określonych w Regulaminie loterii ,,Milion za
    SMS".
    Regulamin loterii dostępny jest na stronie internetowej www.milionzasms.pl.
    4. Uczestnik otrzyma minimum jeden punkt za jedną odebraną
    wiadomość SMS MT,
    przy czym AQQ zastrzega sobie prawo do przyznawania Uczestnikom dowolnej
    ilości
    punktów. Szczegółowa ilość przyznawanych punktów będzie wskazywana w
    bezpłatnej wiadomości SMS wysyłanej na telefony Uczestników wraz z
    wiadomością
    SMS MT.
    5. Warunkiem otrzymania uprawnień do udziału w losowaniach loterii
    ,,Milion za SMS",
    jest odebranie SMS MT, spełnienie warunków określonych w §2
    niniejszego
    Regulaminu. W przypadku osób korzystających z kart typu pre-paid,
    aby odebrać
    SMS MT konieczne jest posiadanie odpowiedniej ilości środków na koncie.
    6. Zasady wyłaniania Laureatów określone zostały w § 13. Regulaminu
    loterii ,,Milion
    za SMS" dostępnym na stronie internetowej www.milionzasms.pl.
    Zasady te mają
    zastosowanie do uczestników Programu ,,Milion za SMS".
    7. Koszt odebrania jednej wiadomości SMS MT to:

    Numer SMS MT Cena netto pln Cena brutto pln
    60128 1,00 1,22

    8. Uczestnik płaci tylko za SMS MT doręczone w ramach aktywowanej Usługi.
    9. Wiadomości SMS MT w ramach realizacji Usługi wysyłane są do
    uczestnika w
    określonych dla Usługi porach i częstotliwościach, które wskazano w ust. 2
    powySej.
    10. Uczestnik przystępując do Usługi wyraSa zgodę na otrzymywanie SMS MT w
    porach
    i częstotliwościach wynikających z rodzaju zamawianego Serwisu (§2. punkt 2).
    11. Uczestnik, który dokona aktywacji Programu, jest jego
    uczestnikiem do momentu
    dezaktywowania Usługi.
    12. Wiadomości SMS MT wysyłane będą do Uczestników wyłącznie w okresie
    trwania
    loterii ,,Milion za SMS" tj. od dnia 10./07/2009 do dnia 23/08/2009.
    13. W celu dezaktywowania Usługi, naleSy wysłać SMS o treści stop [nazwa
    serwisu] tj
    STOP LOS, na numer SMS MT dezaktywowanej Usługi tj. 60128 (opłata
    za SMS
    dezaktywujący zgodnie z cennikiem opłat operatora GSM).
    14. Opłaty za korzystanie z Programu pobierane są przez Operatora Sieci GSM.
    15. Wiadomość aktywująca i dezaktywująca Usługę moSe być wysłana
    wyłącznie z
    numeru telefonu GSM Uczestnika zamawiającego lub dezaktywującego Program.
    16. śadna informacja zamieszczona na stronach www Usługi nie stanowi
    oferty sprzedaSy
    (w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego) jakiegokolwiek towaru
    lub usługi
    prezentowanej na stronie internetowej Usługi i nie moSe stanowić
    podstawy do
    formułowania roszczeń o zawarcie umowy sprzedaSy towaru lub usługi.
    17. Reklamacje techniczne dotyczące Usługi moSna składać na adres
    e-mail:
    m...@m...pl bądź telefonicznie na numer (22) 331 93
    38, w dni
    robocze, w godz. 9:00-17:00.

    --
    animka

  • 19. Data: 2009-07-29 21:21:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Animka wrote:

    > Czyżby jakiś naciągacz z tej szajki się odezwał?

    musisz odłączyć Internet, najlepiej utnij przewód, tak to jest spisek, oni
    cię już namierzyli.

  • 20. Data: 2009-07-29 21:35:56
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > musisz odłączyć Internet, najlepiej utnij przewód, tak to jest spisek, oni
    > cię już namierzyli.

    Co za czubek jakiś :-D

    --
    animka