  • 1. Data: 2009-07-28 18:31:55
    Temat: Wyludzanie SMS przez operatora sieci komorkowej
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    Czy to normalne, by operator sieci komorkowej wyludzal od klientow sieci
    kase za SMSy?
    Chodzi mi o wselkiej masci "atrakcje" reklamowane w mediach polegajace
    na tym, ze za wyslany SMS ( kilka zeta z VAT ) staniemy sie posiadaczami
    merca czy innej beemy itd. itp.
    W reklamie TV wyraznie slysze ze "wystarczy tylko wyslac SMSa"
    (l.pojedyncza) pod nr xxxx i jestes posiadaczen nagrody
    Jeden SMS i ew. jedna nagroda to jasne ale co w sytuacji, w ktorej
    dostaje codziennie kilka SMSow ( juz w sumie ponad 50 ) a kazdy namiawia
    do wyslanie SMSa bo.........
    Mozna cos z tym zrobic i przyciac naciagactwo operatorow?

    --
    jedrus

    Petycja w sprawie Placu Niepodleglosci na Mokotowie
    http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=3
    735&powiadom=1

  • 2. Data: 2009-07-28 18:40:00
    Od: spp <s...@o...pl>

    jedrus pisze:

    > Mozna cos z tym zrobic i przyciac naciagactwo operatorow?

    Ale to Ty wysyłasz SMS-y, nie operator. Więc w czym problem?

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-07-28 18:45:48
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    spp pisze:

    > Ale to Ty wysyłasz SMS-y, nie operator. Więc w czym problem?

    Chyba wiem najlepiej co otrzymuje od operatora ;)

  • 4. Data: 2009-07-28 19:04:10
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    jedrus wrote:

    > Chyba wiem najlepiej co otrzymuje od operatora ;)

    Ale za te otrzymane akurat nie płacisz...

    M.

  • 5. Data: 2009-07-28 19:55:17
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Wyludzanie wyludzaniem, nasze szanowne państwo w ramach podatku od
    głupoty ma lotto.

    Inna sprawa - że to niezamówione informacje handlowe, i teraz pytanie -
    jak skutecznie ich zniechęcić (w prepaid - era tt).

    gacek

  • 6. Data: 2009-07-28 20:03:06
    Od: pamana <b...@a...pl>

> [...]
    > do wyslanie SMSa bo.........
    > Mozna cos z tym zrobic i przyciac naciagactwo operatorow?

    a kto ci kaze wysylac i odpowiadac na ten spam sms-owy ?
    p.

  • 7. Data: 2009-07-28 22:36:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    jedrus pisze:
    > Czy to normalne, by operator sieci komorkowej wyludzal od klientow sieci
    > kase za SMSy?

    W Polsce - normalne.

    > Mozna cos z tym zrobic i przyciac naciagactwo operatorow?

    Nie, ponieważ operatorzy GSM są u nas ponad prawem.
    Czytaj -> WSZYSCY siedzą im w kieszeniach.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 8. Data: 2009-07-28 23:09:27
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    jedrus pisze:
> [...]
    > do wyslanie SMSa bo.........
    > Mozna cos z tym zrobic i przyciac naciagactwo operatorow?

    jeśli masz ERE to wyślij sms o treści NIE na bezpłatny nr 80888, a nie
    będziesz otrzymywał smsów marketingowych od ery i jej partnerów.

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 9. Data: 2009-07-28 23:24:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    jedrus pisze:
> [...]
    > do wyslanie SMSa bo.........
    > Mozna cos z tym zrobic i przyciac naciagactwo operatorow?

    Ja wysłałam sms na LOS. nr. 7363 (z telewizji, konkretnie LOTTO) i mi
    zaczęło przychodzić od groma sms-ów z jakichś innych numerów, żeby wysłać
    sms-a na jakiś tam numer. Strasznie się wkurzyłam i zadzwoniłam do BOK-u
    Orange, żeby mi toto (z 6 numerów) poblokowali. Powiedzieli, że z tydzień
    to potrwa zanim przestana przychodzić. W międzyczasie wyłączyłam
    wiadomości sieciowe w telefonie i ta zbieranina przestała przychodzić.
    Dzisiaj już nie przyszedł sms z n-ru 7363, widocznie Orange go
    zablokowało. Jestem teraz pozbawiona być może dużej wygranej, ale co
    tam....od patałajstwa trzeba się trzymać jak najdalej.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-07-28 23:25:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Ale za te otrzymane akurat nie płacisz...

    W regulaminie napisane jest, ze Ty płacisz za otrzymanego sms-a, nie oni.

    --
    animka