    From: "MG" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykroczenie ????
    Date: 29 May 2004 13:51:16 +0200

    > Mam pytanie.
    > Ostatnio miałem przesłuchanie na policji w związku z tym
    > iż "zajechałem drogę panu x".Po przesłuchaniu mnie + moi
    > świadkowie (ponieważ o tej porze zawsze jestem w pracy)policjant
    > przesłuchujący mnie stwierdził iż sprawa jest oczywista-czyli do
    > umorzenia.

    Czy ten policjant powiedzial, ze sprawa do umorzenia, czy sam wyciagnales ten
    wniosek np. z jego stwierdzenia, ze "wszystko jest oczywiste"? Bo jezeli to
    drugie - to dla niego moglo byc oczywiste ze sprawa musi sie skonczyc w sadzie.

    Po tym fakcie dostaje po ok.miesiącu -UWAGA!!! -Wyrok
    > nakazowy-grzywnę w wys.bagatela 600zł ????.Proszę o pomoc !!!!!!.

    Owszem - to jest mozliwe. Ale od tego przysluguje srodek odwolawczy - o ile
    sie orientuje jest to sprzeciw od nakazu. Tyle ze radze sie tym jak
    najszybciej zainteresowac, bo podejrzewam ze termin na jego wniesienie jest
    baaardzo krotki (pewnie 7, najwyzej 14 dni od doreczenia orzeczenia).

    Nie wiem co Ci jeszcze napisac, bo wlasciwie nie sprecyzowales, jakiej pomocy
    i jakich informacji oczekujesz

    Pozdr.
    MG