  • 1. Data: 2005-05-05 11:55:30
    Temat: Wykorzystanie zdjec bez zgody na zeszytach.
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    Witam

    Dzis w kiosku zauwazylem zeszyt z moim zdjeciem na okladce, przejrzalem
    pozniej strone wydawnictwa i na ich stronie www znalazlem w ilustracjach ich
    produktow kolejny zeszyt ze zdjeciem mojego autorstwa.
    Fotografie ktore ukradli najprawdopodobniej skopiowali z mojej strony www -
    na dysku posiadam oryginalne pliki (aparat cyfrowy). Co powinienem w takiej
    sytuacji zrobic? Czy moge ubiegac sie o odszkodowanie - prosze o odpowiedz
    jak sie za to zabrac. Dodam jeszcze ze jedno z ukradzionych zdjec sprzedalem
    wczesniej innej osobie na wylacznosc.
    Jak moge zabezpieczyc dowod w postaci ich strony www, podejrzewam ze zwykly
    Print Screen nie wystarczy?

    Konrad L

  • 2. Data: 2005-05-05 13:49:04
    Temat: Re: Wykorzystanie zdjec bez zgody na zeszytach.
    Od: "loopa" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sprzedalem
    > wczesniej innej osobie na wylacznosc.
    > Jak moge zabezpieczyc dowod w postaci ich strony www, podejrzewam ze

    Zrób PrintScreen, wydaj kilka groszy i kup te zeszyty, potem napisz o firmy
    oficjalne pismo żeby zapłacili honorarium za używanie zdjęć, albo
    wstrzymanie i wycofanie produkcji.
    Jeśli nie będą chcieli zapłacić to proponuję iść do sądu a sprawę masz
    wygraną.

    A może nawet lepiej od razu do sądu ;)
    Ja chyba bym tak zrobił

    Życzę dużego odszkodowania .

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 3. Data: 2005-05-05 14:40:16
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Konrad L napisał(a):
> [...]
    > wczesniej innej osobie na wylacznosc.
    > Jak moge zabezpieczyc dowod w postaci ich strony www, podejrzewam ze zwykly

    Na początek nie o odszkodowanie tylko o wynagrodzenie.
    tyle w zasadzie bez problemów jest twoje:

    http://www.zpaf.pl/test/content/prawa_aut/tabele.php

    MAc

  • 4. Data: 2005-05-05 18:53:17
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Thu, 5 May 2005 13:55:30 +0200, na pl.soc.prawo, Konrad L napisał(a):

    > Witam
    > Co powinienem w takiej sytuacji zrobic?

    No najważniesze pomyśleć na co wydasz otrzymaną kasę - może być niezła
    powodzenia

    JanuszHr

  • 5. Data: 2005-05-05 18:55:44
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    [...]
    > Na początek nie o odszkodowanie tylko o wynagrodzenie.
    > tyle w zasadzie bez problemów jest twoje:
    >
    > http://www.zpaf.pl/test/content/prawa_aut/tabele.php

    I przed wszystkim tu:
    http://www.zpaf.pl/test/content/prawa_aut/zarzadzani
    e.php
    WSm

  • 6. Data: 2005-05-05 19:54:47
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > I przed wszystkim tu:
    > http://www.zpaf.pl/test/content/prawa_aut/zarzadzani
    e.php
    > WSm

    Do zpaf-u juz napisalem ale narazie bez odpowiedzi... Moze jutro odpisza.

    Pozdr
    Konrad L

  • 7. Data: 2005-05-05 19:57:16
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    > No najważniesze pomyśleć na co wydasz otrzymaną kasę - może być niezła

    Narazie nie dziele skory... Zobaczymy jak to sie rozwinie :)

    > powodzenia

    :)

    > JanuszHr

    Pozdr.
    Konrad L

  • 8. Data: 2005-05-05 19:58:47
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    > Na początek nie o odszkodowanie tylko o wynagrodzenie.
    > tyle w zasadzie bez problemów jest twoje:
    >
    > http://www.zpaf.pl/test/content/prawa_aut/tabele.php

    A nie jest tak ze powinieniem sie ubiegac o stawke wedlug tych tabel x3 za
    bezprawne wykorzystanie?

    Pozdr
    Konrad L

  • 9. Data: 2005-05-05 20:02:49
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    > Zrób PrintScreen, wydaj kilka groszy i kup te zeszyty

    To juz zrobilem na samym poczatku :)

    > A może nawet lepiej od razu do sądu ;)
    > Ja chyba bym tak zrobił

    Zostawie to na koniec - jeszcze nigdy z sadem nie mialem do czynienia i
    wolalbym zeby udalo sie te sprawe inaczej zalatwic...

    > Życzę dużego odszkodowania .

    dzieki

    > pozdrawiam
    > Łukasz