  • 1. Data: 2002-01-12 16:32:43
    Temat: Wykorzystanie ClipArtow na stronach
    Od: i...@i...prv.pl (i...@i...prv.pl)

    Witam,

    Zastanawiam sie, czy wykorzystanie na stronach WWW (komercyjnych lub
    niekomercyjnych/prywatnych) obrazkow (clipartow i zdjec) z plyt MS
    Office (zakladajac legalnosc pakietu) jest legalne, kiedy zaznaczy sie
    zrodlo grafiki? Moze ktos wie jak to jest?

    --
    ::. ' d$$$b $$$$b ,$$$$$$ '::: <: ..::[ Igo ]::.. [ i...@p...org ] :>
    :::':. 9$' ,$P ,$P d$' '.:: <: Coders' World: http://cwrld.prv.pl :>

  • 2. Data: 2002-01-12 18:37:48
    Temat: Odp: Wykorzystanie ClipArtow na stronach
    Od: ":: SLEjO ::" <s...@g...univ.gda.pl>

    o ile sie nie myle - jesli kupiles office'a to nawet nie musisz zaznaczac
    zrodla grafiki

    pozdrawiam,
    slejo

    ---------------------

    "A Balrog" muttered Gandalf."Now I understand."
    He faltered and leaned heavily on his staff.
    "What an evil fortune! And I am already weary."

    Tolkien's LOTR

    ---------------------
    Krzysztof Szyszkowski
    s...@g...univ.gda.pl
    ---------------------

  • 3. Data: 2002-01-12 19:39:29
    Temat: Re: Wykorzystanie ClipArtow na stronach
    Od: i...@i...prv.pl (i...@i...prv.pl)

    Uzyszkodnik :: SLEjO :: (s...@g...univ.gda.pl)
    w temacie 'Odp: Wykorzystanie ClipArtow na stronach',
    dnia Sat, 12 Jan 2002 19:37:48 +0100
    napisal(a) na grupe 'pl.soc.prawo':
    > o ile sie nie myle - jesli kupiles office'a to nawet nie musisz zaznaczac
    > zrodla grafiki

    Tylko, skad odwiedzajacy strone beda wiedzic, ze office jest legalny?
    Np. M$ nie kaze mi pokazac jakis dowodow legalnosci? Nic nie musze
    zglaszac do ich biura, abym nie mial poblemow?

  • 4. Data: 2002-01-13 04:18:48
    Od: "ramzes.net" <r...@r...net.antyspam>

    > Tylko, skad odwiedzajacy strone beda wiedzic, ze office jest legalny?

    A kogo z odwiedzajacych to interesuje ?
    Nalezy chyba zakladac, ze masz oryginal, a jesli ktos ma jakies podejzenia i
    prawa do tego aby sie wtacac, to niech udowodni Ci ze tego oryginalu nie
    masz.

    Zrodel takiej grafiki moim zdaniem nie musisz podawac poniewaz jest ona
    Twoja ( zaplaciles za nia )
    Marcin