  • 1. Data: 2002-01-12 15:35:09
    Temat: Pomocy!!! Leasing samochodu w CLif.
    Od: "B.Kamińska" <b...@i...pl>

    Witam serdecznie,
    Czasy są trudne , o pracę ciężko i pracodawca dyktuje warunki. Trzy lata
    temu byłam zmuszona do założenia jednoosobowej firmy świadczącej usługę
    swojemu pracodawcy. Chcąc wykorzystać taki stan rzeczy rozpoczęłam leasing
    samochód. Spłacałam uczciwie raty leasing-dawcy przez pełne trzy lata.
    Zapłaciłam ostatnią ratę i zwróciłam się do leasing-dawcy z chęcią wykupu
    samochodu. Nadmieniam że samochód jest w stanie idealnym, nie bity.
    Leasing-dawca bardzo chętnie poprosił o wpłatę podatku VAT od kwoty wykupu
    zapłaconej wraz z pierwszą ratą i przysłał mi stosowne dokumenty do podpisu.
    Zapłaciłam, podpisałam dostarczyłam i czekam. Czekam , czekam i dowiaduję
    się że CLIF bo to jest leasing-dawca jest w stanie upadłości. Fakt ten
    kompletnie mnie przeraził. Co z samochodem? Pewnie zabiorą go na poczet
    spłaty długów. Jak przekonywali mnie wszyscy znajomi znający temat miało mi
    nic nie grozić. Jedyny problem to zblokowani mnie na czas jakiś. Znajomi
    twierdzili że w przypadku całkowitej spłaty rat syndyk pozwoli mi uzyskać
    prawo do samochodu. A tu proszę syndyk przysłał mi dzisiaj pisemko że mam
    niezwłocznie odstawić samochód do siedziby CLIF-a.

    Pomóżcie, co mam robić, czy oni tak mogą, czy nie jest to próba uzyskania
    bezprawnego zysku???

    B.Kamińska