    From: "Marek" <t...@f...kuku.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykorzystane materiały ze stron
    Date: Thu, 27 Aug 2015 10:51:40 +0200

    news:55ddc5fb$0$27526$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czy mógłbyś napisać ze zrozumieniem o co chodzi?

    Jak nie możesz zrozumiec za pierwszym razem, to przeczytaj ponownie, a jak
    to nie pomoże, to jeszcze 10 razy.
    I jeśli już, to nie pisze się ze zrozumieniem, tylko czyta (w tym także to, co się
    samemu napisało).

    >Uniwersytety wykorzystały Twoje skrypty? Czy te inne prace je wykorzystały?

    "Googlując napotkałem wykorzystane treści z mojej witryny (...) przez Uniwerstytety"

    Fakt, całość (bez cięć) nie jest gramatycznie poprawna, ale w miarę qmaty czytelnik
    jest w stanie domyśleć się, o co pytającemu chodzi. Wystarczyło wyciąć tylko dwa
    wyrazy: "przez Uniwersytety" i wstawić je pomiędzy "wykorzystane" a "treści"
    i dozna się oświecenia umysłu:

    Googlując napotkałem wykorzystane [przez Uniwerstytety] treści z mojej witryny do
    skryptów do
    ćwiczeń z matematyki oraz informatyki [^] i innych prac.

    Ale nie, jeden za drugim będzie domagał się korekty dwóch wyrazów, bo nie zrozumiał.

    --
    Pzdr.
    Marek