    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wydumane długi z przed 10 lat
    Date: Sat, 2 Jul 2011 01:14:12 +0200

    news:iulgcn$in3$1@node2.news.atman.pl...

    > Co to znaczy ?

    No to znaczy, że firma wystawia fakturę, ty ją reklamujesz, firma
    reklamacji nie uwzględnia, a ja stwierdzam, że jeśli uważacie, że macie
    rację, to podajcie mnie do sądu. Firma nie podaje, a po 10 latach sprzedaje
    "wierzytelność".

    > Ha ha ha ... fakturę z tepsy/gazowni/elektrowni, która co miesiąc
    > przychodzi - podpisujesz ???

    Z gazownią, tepsą, elektrownią masz umowę. Powód powołuje się na gołe
    faktury nie przedkładając umowy jako dowodu.

    > Załóż konto w EPU, a potem jak wygrasz w normalnym postępowaniu
    > przysługuje ci zwrot kosztów. Chcesz zarobić - weź prawnika, który nie
    > będzie pieprzył jak potłuczony co ty czynisz, a wydębi jeszcze koszty
    > zastępstwa ... jak uzna, że jesteś normalny, to może i się z tobą podzieli
    > tymi kosztami. Postawiono cię przed możliwością *zarobienia* kasy, a ty
    > płaczesz. Nosz ja pierdolę.

    No i co? Już do końca życia będę musiał zaglądać na konto EPU, czy tam
    czasem nowy potencjalny pozew się nie pojawił?
    W jakim trybie zostanę powiadomiony o potencjalnym kolejnym pozwie za np.
    nast. 10 lat, gdy o tym całym EPU już zapomnę, o loginie, haśle i kluczu nie
    wspominając? Jeśli papierowo to ok. Jeśli poprzez EPU, to nie dziękuję,
    kolejna rzecz do sprawdzania na wszelki wypadek.