  • Data: 2011-07-02 00:22:41
    Temat: Re: Wydumane długi z przed 10 lat
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iullgk$njo$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie - maila dostaniesz, że ktoś cię pozwał.

    Fajnie, tylko że mail potrafi nie dojść.

    > Idąc twoim tokiem rozumowania: I co ? Do końca życia będę musiał zaglądać
    > do skrzynki na listy ?
    > Zajrzyj, kurwa, na stronę EPU co ci zaleciłem w poprzednim poście, to się
    > kurwa dowiesz.

    Zajrzałem i nic na temat potencjalnych przyszłych postępowań nie
    znalazłem.
    Natomiast aby zamknąć konto i tak trzeba wysłać papier. Biorąc to pod uwagę
    wolę wysłać papier ze sprzeciwem i żadnego konta sobie nie otwierać.

    Tak więc pytanie zostaje aktualne - sprzeciw składać no formularzu SP,
    czy w postaci zwykłego pisma?