  • Data: 2011-07-02 02:36:08
    Temat: Re: Wydumane długi z przed 10 lat
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iulqr0$ska$1@node2.news.atman.pl...

    > A ... zapomniełem, poczta polska ma 100 % skuteczność ...

    Nie, ale zawsze są dwie próby.

    > W porzo - daj się walić w dupę tekstem "awizowano-nie podjęto w terminie"

    Może nie uwierzysz, ale na poczcie praktycznie wszyscy mnie znają, więc
    mało realny scenariusz, ponieważ czasem nie dojdę do skrytki, a już mnie
    informują, że polecony mam do odebrania.

    > Jakkolwiek sprzeciwu w EPU nie złożysz - pójdzie do "papierowego rejonu".
    > I teraz skup się. Będąc w mozambiku - ktoś cię pozwie w epu, żeby cię
    > wydymać - mając konto w EPU dowiesz się o pozwie. Nie mając - do sądu
    > wróci zwrotka "nie podjęto w terminie".

    A jeśli pozew nie pójdzie przez EPU to i tak się o nim nie dowiesz w tym
    Mozambiku.