  • 11. Data: 2005-07-26 13:45:32
    Temat: Re: Wycofanie się z umowy rozszerzającej wspólność majątkową.
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dorek zadka <r...@w...pl> napisał(a):

    > Wybacz jeżeli uznasz to za natarczywość ale "ciśnie mi się na usta"- A
    > jednak.

    Znaczy, Ty nigdy nie miałeś wśród znajomych i znajomych znajomych ludzi,
    którzy się rozwiedli, oszukali kogoś albo skrzywdzili, nie czytasz gazet, nie
    oglądasz telewizji?! Żyjesz na Marsie czy gdzie?

    JoP

  • 12. Data: 2005-07-26 16:36:40
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dc5epr$ip$1@inews.gazeta.pl,
    Jolanta Pers <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:

    > Znaczy, Ty nigdy nie miałeś wśród znajomych i znajomych znajomych
    > ludzi, którzy się rozwiedli, oszukali kogoś albo skrzywdzili, nie
    > czytasz gazet, nie oglądasz telewizji?! Żyjesz na Marsie czy gdzie?

    Dzięki Jola, bo już zaczynałam myśleć, że to ze mną coś nie tak...

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Szczęście w życiu nie polega na tym, żeby być kochanym.
    Największym szczęściem jest kochać

  • 13. Data: 2005-07-27 09:36:27
    Od: "dorek zadka" <r...@w...pl>

> [...]
    nie
    > oglądasz telewizji?! Żyjesz na Marsie czy gdzie?

    Wszystko to jest mi znane lub wiele sam doświadczyłem. Jednak uważam że
    najlepszej porady w poruszonym przypadku udzieliłby ktoś obiektywny. Nie
    daj Boże jeszcze gdyby 'man' spotkał na sali sądowej sędzinę po
    traumatycznych przejściach należącą do Tajnej Organizacji Wrednych
    Księżniczek.

    .Pozdr

  • 14. Data: 2005-07-27 10:04:45
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dc7kj1$jap$1@atlantis.news.tpi.pl,
    dorek zadka <r...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > obiektywny. Nie daj Boże jeszcze gdyby 'man' spotkał na sali sądowej
    > sędzinę po traumatycznych przejściach należącą do Tajnej Organizacji

    Matko i córko. Coś się na mnie tak uparł i na to, że miałam traumatyczne
    przejścia? Zawodowo zajmuje się nieruchomościami i przez moje ręce
    "przechodzą" bardzo różne sprawy związane z ta dziedziną, tak dziwne, że
    czasem samemu trudno byłoby wymyśleć. I dlatego uważam, że jestem jak
    najbardziej obiektywna.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Pierwszym warunkiem szczęścia jest rozsądek
    /Sofokles/

  • 15. Data: 2005-07-27 10:23:24
    Od: "dorek zadka" <r...@w...pl>

> [...]
    > "przechodzą" bardzo różne sprawy związane z ta dziedziną, tak dziwne, że
    > czasem samemu trudno byłoby wymyśleć. I dlatego uważam, że jestem jak

    Ty też nie odpuszczasz.:)

    Pozdr.

    PS.
    Naprawdę należysz do Tajnej Organizacji Wrednych
    Księżniczek?

  • 16. Data: 2005-07-27 10:55:44
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dorek zadka <r...@w...pl> napisał(a):

    > Wszystko to jest mi znane lub wiele sam doświadczyłem. Jednak uważam że
    > najlepszej porady w poruszonym przypadku udzieliłby ktoś obiektywny.

    Na grupie dyskusyjnej każdy może być obiektywny, bo zapewne problemy rodzinne
    jakiegoś anonimowego frajera wiszą mu kalafiorem.

    Na grupie dyskusyjnej nikt nie może być obiektywny, bo każdy ma jakieś
    obserwacje, doświadczenia i uprzedzenia.

    Wybierz sobie albo wypośrodkuj.

    > Nie
    > daj Boże jeszcze gdyby 'man' spotkał na sali sądowej sędzinę po
    > traumatycznych przejściach należącą do Tajnej Organizacji Wrednych
    > Księżniczek.

    Sędzia* jest obiektywna, bo taka jej praca i nie będzie się kierować
    uprzedzeniami.

    Sędzia nie jest obiektywna, bo też mogła mieć pecha w życiu, trafić na jakieś
    palanta i teraz się odegra.

    Wybierz sobie albo wypośrodkuj.

    JoP

    *Jeżeli masz na myśli kobietę-sędziego, to sędzia. Sędzina to żona sędziego.

  • 17. Data: 2005-07-27 23:28:24
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dc7nb5$3su$1@nemesis.news.tpi.pl,
    dorek zadka <r...@w...pl> napisał/a:

    > PS.
    > Naprawdę należysz do Tajnej Organizacji Wrednych
    > Księżniczek?

    Oczywiście. Prezeską jestem.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Naród oczekuje, by dokonano czegoś nowego,
    a politycy dyskutują o rzeczach, które zrobili i to zrobili źle

  • 18. Data: 2005-07-28 07:07:46
    Od: "dorek zadka" <r...@w...pl>