  • 1. Data: 2005-04-03 00:05:44
    Temat: Wszystko o wyborze biskupa Rzymu
    Od: "area" <a...@p...onet.pl>

    "UNIVERSI DOMINICI GREGIS" Konstytucja Apostolska Jana Pawła II o Wakacie
    Stolicy Apostolskiej i Wyborze Biskupa Rzymskiego
    http://www.europoland.republika.pl/konap.htm

  • 2. Data: 2005-04-03 06:12:51
    Temat: Re: Wszystko o wyborze biskupa Rzymu
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "area" <a...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d2nc5p$pqb$2@news.onet.pl

    > "UNIVERSI DOMINICI GREGIS" Konstytucja Apostolska Jana Pawła II o
    > Wakacie Stolicy Apostolskiej i Wyborze Biskupa Rzymskiego
    > http://www.europoland.republika.pl/konap.htm

    Hmm, a co to ma wspólnego z grupą?.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Czy to prawda doktorze, że jeżeli ktoś umrze we śnie to dowie się o tym

  • 3. Data: 2005-04-03 06:28:01
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > User "area" <a...@p...onet.pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:d2nc5p$pqb$2@news.onet.pl

    > Hmm, a co to ma wspólnego z grupą?.

    Zbiór praw dotyczących urzędu papieża.
    Prawo to NTG?
    WSm

  • 4. Data: 2005-04-03 08:00:22
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 3 Apr 2005 02:05:44 +0200, użyszkodnik "area"
    <a...@p...onet.pl> napisał:

    > "UNIVERSI DOMINICI GREGIS" Konstytucja Apostolska Jana Pawła II o Wakacie
    > Stolicy Apostolskiej i Wyborze Biskupa Rzymskiego
    > http://www.europoland.republika.pl/konap.htm

    no prosze bardzo, kardynalowie ktorzy ukonczyli 80 lat nie maja prawa
    glosu bo to zbyt odpowiedzialne zadanie. papiez mial 85 i to nie bylo
    za duzo zeby kierowac Kościołem :>

    --
    http://czarne.net/sat.txt <- Internet za 70zl/mies w dowolnym miejscu

  • 5. Data: 2005-04-03 08:31:39
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "WSm" <w...@s...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:R1M3e.22663$zY6.3050@news.chello.at

    > Zbiór praw dotyczących urzędu papieża.
    > Prawo to NTG?

    Nie wiedziałem, że ktoś z grupy ma
    zamiar zostać Papieżem, sorki. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Denerwować się - to mścić się na własnym

  • 6. Data: 2005-04-03 08:53:28
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Nie wiedziałem, że ktoś z grupy ma
    > zamiar zostać Papieżem, sorki. ;-)

    A co ma piernik do wiatraka? Jak ma się mówienie o Papieżu do Twojego posta,
    bo nie czaję o co Ci chodziło?

  • 7. Data: 2005-04-03 08:55:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Sun, 03 Apr 2005 10:00:22 +0200, na pl.soc.prawo, futszaK napisał(a):

    > papiez mial 85 i to nie bylo
    > za duzo zeby kierowac Kościołem

    Ty zaś w taki dzień musisz gadać jak szczyl, co?

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 8. Data: 2005-04-03 09:04:32
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    > User "WSm" <w...@s...pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:R1M3e.22663$zY6.3050@news.chello.at

    > Nie wiedziałem, że ktoś z grupy ma
    > zamiar zostać Papieżem, sorki. ;-)
    Ale tak dla uzupełnienia wykształcenia ogólnego warto znać i takie
    procedury, aby w dyskusjach nie pisać głupot.
    WSm

  • 9. Data: 2005-04-03 09:06:29
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "WSm" <w...@s...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:AkO3e.22724$zY6.5516@news.chello.at

    > Ale tak dla uzupełnienia wykształcenia ogólnego warto znać i takie
    > procedury, aby w dyskusjach nie pisać głupot.

    Specyfiką grup dyskusyjnych jest m.in. to,
    że *mają prawo* udzielać się na nich
    *i dewoci i idioci* . Do których Ty należysz
    zdecyduj sam.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    (...) ...dochodzenie było utrudnione bo

  • 10. Data: 2005-04-03 09:14:39
    Od: "Grzes" <f...@p...onet.pl>

    > Ty zaś w taki dzień musisz gadać jak szczyl, co?

    A co dzis jakis wyjatkowy dzien?

    Bo chyba nie masz na mysli ze jest to dzien po smierci Papieza

    Bo takim tokiem rozumowania to zostało takich podobnych wyjatkowych dni

    jeszcze multum

    Jutro bedzie drugi, pojutrze trzeci...

    Grzes