  • 21. Data: 2005-04-03 17:56:37
    Temat: Re: Wszystko o wyborze biskupa Rzymu
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    On Sun, 3 Apr 2005 18:57:17 +0200, "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>
    wrote:

    >Heh, moje "popisy" są niczym w porównaniu
    >z Twoimi. To Tobie provider dał ostrzeżenie
    >za niezbyt przyjazne_nie_kuturalne zachowania
    >w internecie - nie pamiętasz?. ;-)

    Może i dostałem ale o tobie twoj ISP nie wyrażał z zachwytem. Czyzby
    "nauczyciel" z niespełnionymi ambicjami sie juz wyleczył.

    >PS. Nauczka nie poszła w las. Teraz bardziej
    >dobierasz słowa - gratuluję (może Cię kiedyś
    >ponownie upoluję?)

    Możesz upolować swoją .......... osobowość proponuje wizyte droga na
    zachód w kierunku warszawy, po kilku kilomerach skret w lewo :> .
    Najpierw trolowałeś na alt.pl.programy.piracki, jak zmiana
    pl.soc.prawo, robisz kolejny fakultet z trolowania sieciowego. Nigdy
    niczego mądrego nie pisałeś tylko doskok i "dojebka" nie związana z
    tematem
    --
    ...:::PoZdRaWiAm:::...a Tu JeSt ZaGaDkA http://www.kwamac.prv.pl/
    Stokrotce gratulujemy kierownika: mietła, piepsz, żecz

  • 22. Data: 2005-04-03 18:27:38
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "PiotrekS" <c...@c...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:62b051pofpeu2lb0v9f4kj8cquf6c3sajj@4ax.com

    > [......................]
    > Może i dostałem ale o tobie twoj ISP nie wyrażał z zachwytem. Czyzby
    > "nauczyciel" z niespełnionymi ambicjami sie juz wyleczył.

    Nie "może", ale na pewno i to dwukrotnie. Heh,
    nie wiem komu "mój ISP" się tak bardzo na
    mnie żalił?. Przecież to ja ciągnę na te sznurki. ;-)

    > Możesz upolować swoją .......... osobowość proponuje wizyte droga na
    > zachód w kierunku warszawy, po kilku kilomerach skret w lewo :> .

    ROTFL - byłeś tam?.

    > Najpierw trolowałeś na alt.pl.programy.piracki, jak zmiana
    > pl.soc.prawo, robisz kolejny fakultet z trolowania sieciowego.

    W ubiegłym roku mialeś kilkanaście lat (15-17) Czyżbyś
    od ubiegłego roku zdążył ukończyć prawo?. Jeśli nie, to
    co robisz na grupie na której oprócz troll'owania nic
    nowego nie wniesiesz_nie wnosisz?.

    > Nigdy niczego mądrego nie pisałeś tylko doskok i "dojebka"
    > nie związana z tematem

    To jest z tzw. "partyzanta". ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Kłamstwo powtarzane sto razy staje się prawdą"

  • 23. Data: 2005-04-03 18:53:45
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    On Sun, 3 Apr 2005 20:27:38 +0200, "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>
    wrote:<--- ja mogępodać :>

    >Nie "może", ale na pewno i to dwukrotnie. Heh,
    >nie wiem komu "mój ISP" się tak bardzo na
    >mnie żalił?. Przecież to ja ciągnę na te sznurki. ;-)

    Rotfl dla przypomnienia było to raz, a co do twego ISP prosił w mailu
    abym zadzwonil do nich :> I wydaje mi się że ciągniesz ale coś innego
    niż te sznurki :>

    >ROTFL - byłeś tam?.

    Nie ale wnioskuje że ty przez ostani czas tam przebywałeś :>

    >W ubiegłym roku mialeś kilkanaście lat (15-17) Czyżbyś
    >od ubiegłego roku zdążył ukończyć prawo?. Jeśli nie, to
    >co robisz na grupie na której oprócz troll'owania nic
    >nowego nie wniesiesz_nie wnosisz?.

    Nie akurat prawa nie ukończyłem, a co do wieku jestem o wiele starszy
    niz ci się to wydaje, a co do odpowiedzi udzielam informacji o takim
    znawcy (wszystkich dziedzin w jakich się udzielasz) jak ty. Bo jak
    widze jesteś guru od programów i od prawa czyli jak się za takiego
    uważasz do jesteś żałosny.

    >To jest z tzw. "partyzanta". ;-)

    Bardziej bym obstawiał Trollowanie.